Síť drogerií a parfumerií Rossmann připravila pro své zákazníky věrnostní kampaň s motivy postaviček z filmů studia Disney Pixar. Ta je spojená s premiérou filmu Auta 3 a poběží od 15. května do 27. srpna. Zákazníci mohou za nákupy v jakékoliv prodejně Rossmann sbírat body, díky kterým si budou moci za zvýhodněnou cenu pořídit plyšáky z animovaných filmů Auta, Hledá se Dory, Příběh hraček, Univerzita pro příšerky a Hodný dinosaurus.
S koncepcí i grafickou podobou kampaně přišlo marketingové oddělení společnosti Rossmann na základě licence na postavičky Disney Pixar. Související kampaň se objeví v rádiích, tisku i online a na veškerých POS materiálech.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden