Pivovary Staropramen uvedly na trh dva nové nealkoholické pivní mixy, které se na pulty obchodů dostanou v průběhu května. Jsou to Cool nealko Lemon a Cool nealko s příchutí Bezový květ a Lemongrass. Chce tak ještě víc zaujmout širší skupinu zákazníků, kteří hlavně v letních měsících poptávají nápoje na bázi ovocné šťávy a nealkoholického piva. Cool nealko Lemon je nealkoholickou variantou příchuti, která se na trhu v roce 2011 objevila v portfoliu Staropramenu jako úplně první pivní mix. Staropramen vyrábí také Cool nealko Grep, tu označuje za „asi nejoblíbenější příchuť“. Ve variantě s 2 % alkoholu nabízí Staropramen tradiční příchutě Lemon, Grep.
Společně s novými příchutěmi představil Cool nový design matných plechovek. Dominuje mu výrazné logo Cool. Pro varianty se 2 % alkoholu bylo přitom zvoleno zelené písmo, nealkoholické varianty mají pro odlišení modré.
Tuzemské pivovary v roce 2016 uvařily přes 172.000 hektolitrů pivních mixů. Číslo zahrnuje ty s nízkým obsahem alkoholu i ty na bázi nealkoholického piva. Oproti roku 2015 tato kategorie zaznamenala 17% nárůst. Uvádí to agentura Nielsen.
„V rámci kategorie pivních mixů jsou na vzestupu jejich nealkoholické varianty. Zatímco v roce 2013 tvořily nealkoholické pivní mixy pouhých 7,3 % celkové produkce, v loňském roce už to bylo 42,6 %. Svědčí to o jejich vzrůstající oblibě jako osvěžení při sportu, cykloturistice nebo rodinných výletech, kdy lidé po nápojích na bázi nealkoholického piva sahají stále častěji,“ doplňuje Zuzana Cieciotková, senior brand manažerka Cool.