Americká značka batohů, tašek a cestovních zavazadel pro volný čas Eastpak se po deseti letech vrací na český trh. „Společnost Eastpak na českém trhu chyběla, protože tu zde právě po dobu zhruba deset let neměla oficiálního dovozce a distributora. V tuto chvíli se však dovoz a distribuce na český trh vrací, oficiální distributor je firma United IT Services,“ uvedla pro Retailek Šárka Lachoutová z agentury Aspen.PR, která značce Eastpak v Česku zajišťuje komunikaci, správu sociálních sítí a kampaň.
Batohy Eastpak bude možné zakoupit e vybraných kamenných prodejných a e-shopech, například Urban Store, Footshop.cz, Blackcomb.cz, Queens.cz či Zoot.cz. Jednání prý probíhají i s velkými retailovými řetězci, konkrétní být Lachoutová nechtěla.
Hlavní zaměření Eastpaku jsou batohy, které se cenově pohybují zhruba od 1.000 do 3.500 Kč. V sortimentu jsou dál na výběr tašky (v podobné cenové relaci) a cestovní zavazadla za cenu zhruba od 2.500 do 5.000 Kč. Prodávat se v Česku bude mimo jiné vlajkový produkt značky Eastpak Padded Pak’r, který Eastpak prodává od roku 1976. Objem má 24 litrů a prodává se v různých barvách. V prodeji bude také řada dámských batohů nebo vyšší řada funkčních batohů.