Značka instantní kávy Jihlavanka, kterou vyrábí německá firma Tchibo, přivádí na český trh novou variantu Crema. Typická má být vysokou kávovou pěnou. Důvodem pro její uvedení je podle Tchiba mimo jiné, že segment káv typu crema má v Česku poměrně silnou prodejní pozici a Jihlavanka v něm dosud nebyla nijak zastoupená. Instantní kávu Jihlavanka Crema je možné zakoupit v maloobchodní síti v balení 180 g za doporučenou maloobchodní cenu 139,90 Kč.
V polovině května se rozběhla kampaň na podporu nového druhu kávy. Navázat má plynule na koncept značky, který promuje poctivou práci. Jihlavanka novou kampaň nazvala Tradičně nebo nově, vždy poctivě. „V nové kampani jsme se rozhodli navázat na tradici klasického českého designu, zejména ikonického nábytku a interiérových doplňků. V příběhu se ocitáme v rodinné truhlářské dílně, kde se nejen dbá na tradice poctivé rukodělné práce, ale kde je prostor i pro nové nápady a inovace. Přesně tak totiž chceme, aby zákazník značku Jihlavanka vnímal,“ popisuje Anna Hořáková, manažerka značky Jihlavanka. Kampaň z dílny Scholz & Friends zahrnuje televizní spot, POS materiály a prezentaci v online prostředí.