Síť salaterií a fresh barů Ugo, která patří do portfolia skupiny Kofola, otevírá dnes 1. června v Brně novou provozovnu. V moravské metropoli se jedná celkem už o třetí pobočku. Nachází se v obchodním centru Vaňkovka a plochou se rozkládá na 180 metrech čtverečních.
Interiér je koncipován do zelené, černé s dřevěnými prvky a nábytkem. Stejně jako v ostatních prodejnách je i v této relaxační zóna s gaučem, stůl s barovými židlemi a vitrína s čerstvým ovocem. Novinkou ve všech pobočkách sítě Ugo je obměněné menu, do kterého přibyly dvě nové kategorie drinků - speciál se superpotravinami a proteinové s hráškovým proteinem. Kromě toho se nově připravují saláty - zálivka se míchá do salátu při přípravě. Do stálého menu se dostaly nově saláty s kozím sýrem a marinovanou řepou nebo hovězí maso s bramborem a grilovanými rajčaty.
Brněnská pobočka je druhým nově otevřeným prodejním místem Ugo v Česku během dvou týdnů, minulý týden rovněž odstartovala provoz prodejna v pražském obchodním centru Palladium. Ta má rozlohu 362 metrů čtverečních a rovněž disponuje klidovou a relaxační zónou s gaučem.
Síti Ugo se v rámci portfolia skupiny Kofola v prvním čtvrtletí zatím mezi ostatními firmami dařilo nejlépe, tržby meziročně narostly o 31 % na 19 milionů Kč. Kofola chce v polovině letošního roku podpořit růst Uga akvizicí značky výrobce zeleninových, ovocných a lahůdkových salátů Titbit, která by jí prý měla pomoci lépe pokrývat zájem o zdravé potraviny.