Prodejce obuvi a oblečení Foot Locker otevřel v sobotu 3. června na dolním konci Václavského náměstí v budově Golden Towers svou vlajkovou prodejnu. Obchod má tři patra a se 600 čtverečními metry patří mezi největší obchodní místa značky Foot Locker v Evropě.
Kromě oddělení pro ženy, muže a děti je zde také specializovaná basketbalová sekce House of Hoops. Vzhled pražského obchodu pro Foot Locker navrhl nizozemský designér tenisek Kwills. Vlajková prodejna nahradila dřívější prodejní plochu francouzské sítě Promod a kasina. Pronájem zprostředkovala poradenská firma Cushman & Wakefield.
„Prahu považujeme v rámci regionu středo-východní Evropy za klíčovou lokalitu. Místní trh je stabilní a turistický ruch je dlouhodobě na vzestupu,“ řekl letos v lednu k otevření Martin Macháč, ředitel v oblasti nemovitostí v oddělení Foot Locker Europe.
Značka Foot Locker vznikla v roce 1974 ve Spojených státech. Má přes 800 obchodů po celé Evropě a více než 3.400 celkově ve 23 státech světa. V Česku provozuje prodejny v obchodních centrech v Praze, Brně, Ostravě, Plzni nebo Hradci Králové. Prodává zboží od značek, jako jsou například Nike, Adidas, Lacoste nebo Puma. Prodává i vlastní značky obuvi Foot Locker, Footaction, Lady Foot Locker, Kids Foot Locker, Champs Sports, Six:02 nebo Runners Point.