Milka se v Globusu nabízí v novém konceptu shelf-in-shelf

Nový způsob prezentace značky Milka v Globusu

Nový způsob prezentace značky Milka v Globusu

Nový způsob prezentace značky Milka v Globusu

Nový způsob prezentace značky Milka v Globusu

Nový způsob prezentace značky Milka v Globusu

Nový způsob prezentace značky Milka v Globusu

Nový způsob prezentace značky Milka v Globusu

Nový způsob prezentace značky Milka v Globusu

Nový způsob prezentace značky Milka v Globusu

Nový způsob prezentace značky Milka v Globusu

Výrobce potravin Mondelez zahájil ve spolupráci s hypermarketem Globus na Černém Mostě nový způsob prodeje své značky čokolády Milka. Produkty budou nově vystavené v takzvaném konceptu shelf-in-shelf. Se značkou vizuálně spojený a samostatně stojící regál je umístěn na prodejní ploše obchodu a kromě samotného vystavení čokoládových cukrovinek nabízí zákazníkům ve volném prodeji dosud nedostupné brandované produkty. Pokud se koncept osvědčí, chce ho Mondelez rozšiřovat i do dalších hypermarketů Globus.

„V první fázi počítáme s běžným doplňkovým a dárkovým nepotravinovým sortimentem jako jsou hrnečky, klíčenky nebo plyšové hračky,“ říká Kristýna Vlasáková, specialistka Mondelez pro instore aktivační kampaně. „V budoucnosti bychom chtěli rozšířit nabídku také o sezónní zboží,“ dodává Vlasáková a doplňuje, že například v zimě by v nabídce mohly být Milka pletené čepice, termohrníčky nebo tašky. Stejně tak počítá s tím, že dekorace a celková koncepce regálu se bude vyvíjet a měnit v souladu s ročním obdobím a očekávanými svátky.

„Naším cílem je zákazníkům co nejvíce zjednodušit jejich nákup a zpříjemnit jim čas v samotném hypermarketu. K tomu patří i netradiční vystavení zboží, které je vítaným zpestřením a vytržením z nákupního stereotypu v našich obchodech, které jinak zákazníci dobře znají,“ říká Pavla Hobíková, mluvčí hypermarketů Globus. „Speciální vystavení zboží má potenciál upoutat jejich pozornost, což je samozřejmě žádoucí jak pro dodavatele, tak i pro nás jako prodejce.“

V případě, že se speciální shelf-in-shelf vystavení osvědčí, zváží  údajně obě strany zavedení tohoto prodejního konceptu do dalších prodejen Globus. Partnerem Mondelez pro nonfoodové vystavení je firma Hatex, která zajišťuje distribuci produktů i jejich servis. Regál byl navržen výhradně pro český trh ve spolupráci s kreativní agenturou Packshot. Samotnou výrobu zajistila firma Retail of the Future.