Partnerský prodej řídí v Mall.cz Miroslav Matyáš z OMV

Miroslav Matyáš

Miroslav Matyáš

Internetový obchod Mall.cz má nového ředitele B2B strategie v oblasti partnerského prodeje. Ze sítě čerpacích stanic OMV přichází do e-shopu Miroslav Matyáš. V Mall.cz bude řídit akvizice nových velkých partnerů i jejich následnou integraci do kompletní infrastruktury Mall Group napříč všemi zeměmi, kde skupina působí, a bude dohlížet na neustálé vylepšování této obchodní platformy.

Matyáš pracoval pro firmy, jako jsou HSBC bank, UniCredit Bank a jeho posledním místem byla pozice obchodního ředitele pro OMV. Ve svých předchozích funkcích měl na starosti partnerské koncepty distribučních sítí, ať už v oblasti startupů nebo zavedených korporací.

Snahu zaměřit se na partnerský prodej a vytvořit marketplace oznámila Mall Group, kam Mall.cz spadá, letos na konci dubna, počet obchodníků chce z desítek navýšit na stovky. Výhody spojení, které Mall Group vůči svým partnerským dodavatelům komunikuje, je dosah zákazníků v rámci středoevropského regionu, tedy na šest trhů, kde působí. Prodejcům nabízí také společné promování aktivit prostřednictvím výkonnostního marketingu v cenových srovnávačích nebo v newsletterech. „Od letošního podzimu rovněž nabídneme prodejcům jednotný systém logistiky. Využívat mohou samozřejmě i výdejní místa Mall.cz v Česku nebo naše vlastní sklady,“ řekl na dubnovém setkání Pavel Knap, šéf logistiky Mall Group.

Nejnovější