Albert na Chodově v novém. Přibyla tržnice, vinotéka či bylinky k nastříhání

Tržnice u Alberta má být srdcem nové prodejny

Tržnice u Alberta má být srdcem nové prodejny

Nové úsek pekařství v prodejně Albert na Chodově

Nové úsek pekařství v prodejně Albert na Chodově

Nový je také uzenářský a masný úsek, kde se prodávají také ryby

Nový je také uzenářský a masný úsek, kde se prodávají také ryby

Tržnice u Alberta má být srdcem nové prodejny

Tržnice u Alberta má být srdcem nové prodejny

Novinkou v prodejně Albert je také vinotéka

Novinkou v prodejně Albert je také vinotéka

Maloobchodní řetězec Albert otevřel v pražském Centru Chodov přestavěný hypermarket. Plocha, která se rekonstruovala 16 dní, má modernější koncept a širší sortiment. Kromě jinak zvolených materiálů, vizuálního doprovodu a barev, jako je dřevo nebo matná černá, se na jeho ploše objeví nově pojaté pekařství, fresh bar či vinotéka. Albert tak chce vyjít vstříc měnícím se nákupním zvyklostem spotřebitelů, kteří třeba víc dají na zdravý životní styl, zároveň chce reflektovat rychlost, velký výběr a pohodlí nákupu. Investici ani další rozvoj konceptu nechtěli zástupci řetězce komentovat. 

Novinkou je možnost nastříhat a kombinovat bylinky, které se pak cení podle váhy

Novinkou je možnost nastříhat a kombinovat bylinky, které se pak cení podle váhy

Základem nového konceptu má být takzvaná Tržnice u Alberta, tedy prostor, kde se prodává čerstvá zelenina, ovoce a bylinky. Ty si budou zákazníci mohou nově nastříhat a nakombinovat, jak chtějí, platí se za výslednou váhu pytlíku.

Rekonstrukcí prošlo také pekařství, uzenářství nebo masna, kde přibyly nové produkty jako prémiové hovězí steaky ze suchého zrání, telecí, selečí a jehněčí maso, chlazená zvěřina a francouzská drůbež. 

Nový úsek lahůdek v prodejně Albert na Chodově

Nový úsek lahůdek v prodejně Albert na Chodově

Na prodejní ploše je rovněž vinotéka, která poskytuje řádově tisíce produktů. Kromě nového designu a navigace Albert zákazníkům nabízí i poradenství od sommeliérů. Řetězec se víc zaměřil na potraviny zdravého životního stylu a speciální diety, kterým věnoval oddělení čítající přes 1.000 položek. Součástí pokladní zóny jsou nyní také samoobslužné pokladny.

Oddělení se zdravými potravinami nebo pro speciální diety je v rámci hypermarketu novinkou

Oddělení se zdravými potravinami nebo pro speciální diety prošlo rozšířením sortimentu

U příležitosti otevření Albert podle Barbory Vanko, tiskové mluvčí sítě Albert, spolupracoval s různými foodblogerkami (například Celiaxmoni nebo Myhealthymoment.cz), které na prodejní ploše i vařily. Řetězec nový sortiment a prodejnu představil ve speciálním vydání svého měsíčníku.

Rekonstruuje i řada dalších

Albert přitom není v Česku prvním řetězcem, který se do modernizace prodejen pouští. V roce 2015 zahájil masivní rekonstrukci celé sítě německý diskont Lidl, během tří let od té doby do ní plánoval investovat 9 miliard Kč. Stejně jako v případě Albertu, i Lidl zvolil v redesignu hlavně dřevěné prvky v kombinaci s černou, což navozuje luxusnější dojem prostoru.

Na tržiště s čerstvými produkty vsadil při rekonstrukci i Penny Market

K rekonstrukci vlastních prodejen se připojil také další německý diskont Penny Market, který stejně jako Albert změnil plochu ovoce a zeleniny na tržiště. Jeho rekonstrukce se má pohybovat kolem 3 miliard Kč. Vzhled hypermarketů bude postupně měnit také český Globus, ještě letos plánuje přidat i menší prodejny v centrech měst.

Nejnovější