Srovnávač Zaslat.cz koupil svého konkurenta ChytrýBalík.cz

Mobilní web služby Zaslat.cz

Mobilní web služby Zaslat.cz

Český srovnávač přepravních služeb Zaslat.cz koupil svého brněnského konkurenta ChytrýBalík.cz. Firma Celkom, pod kterou Zaslat.cz patří, dokončila akvizici a odkoupila ve srovnávači ChytrýBalík.cz od stejnojmenné firmy 100% podíl. Nákup má mimo jiné pomoci portálu Zaslat.cz, který loni dosáhl tržeb 12,8 milionu Kč, dostat se v letošním roce k tržbách přes 40 milionů Kč. Portál loni meziměsíčně rostl v průměru o 15 % a přepravil za celý rok přepravil 74.000 zásilek. ChytrýBalík.cz byl loni tržbami asi třikrát menší, utržil tedy zhruba 4 miliony Kč.

CEO srovnávače Zaslat.cz Miroslav Michalko

CEO srovnávače Zaslat.cz Miroslav Michalko

Oba srovnávače, které zprostředkovávají zákazníkům služby přepravních firem, si po akvizici prý zatím ponechají své názvy. Cenu transakce se firmy rozhodly nekomentovat. „Jedná se o další krok v posílení postavení společnosti a potvrzení našeho stabilního růstu. Jsme rádi, že současnou dvojku na trhu internetových přepravců můžeme přibrat do rodiny,“ uvedl Miroslav Michalko, ředitel a spoluzakladatel Zaslat.cz. Michalko je v Celkomu, která Zaslat.cz vlastní, menšinovým vlastníkem s 30% podílem, většinový podíl (70 %) drží Tomáš Volejníček, který firmu rovněž zakládal a aktuálně působí jako finanční ředitel. ChytrýBalík.cz do vlastnili z většiny jeho zakladatelé Robert Škopík a Jakub Kůstka, menšinový podíl v něm měli Petr Svoboda a Martin Valenta

Zaslat.cz se zaměří na firemní klienty

Služba Zaslat.cz se chce aktuálně zaměřit na posílení svého postavení, zaměří se také více na firemní zákazníky z řad podnikatelů a e-shopů. „Plánujeme také pokračovat v rozšiřování své nabídky exportních zásilek do zahraničí včetně několika dalších zásadních novinek. A nevylučujeme ani spojení s větším investorem,“ sdělil Michalko s tím, že detailnější informace zatím nebude komentovat. 

Značku ChytrýBalík.cz chce naopak orientovat především na lokální přepravní trh. Zdůraznit chce v rámci jeho služeb hlavně jednoduchost, proklientský přístup a výhodnou cenu pro běžné zákazníky. Konkurovat mu aktuálně v Česku bude například další srovnávací portál DeliBarry.cz

Nejnovější