Freeport Fashion Outlet v Hatích projde remodelingem za 40 milionů Kč

Návrh nového designu Freeport Fashion Outletu

Návrh nového designu Freeport Fashion Outletu

Návrh nového designu Freeport Fashion Outletu

Návrh nového designu Freeport Fashion Outletu

Exteriér Freeport Fashion Outletu v současné době

Exteriér Freeport Fashion Outletu v současné době

Freeport Fashion Outlet v Hatích u Znojma prochází celkovým remodelingem, který má nákupnímu centru dát secesní vzhled. Do stejného stylu letos outlet změnil i své logo a jako svou tvář vybral rakouskou modelku Larissu Marolt. Vlastníkem outletu je rakouský holding Fashion Outlet Parndorf Beteiligungs-GmbH, který do remodelingu centra investuje zhruba 40 milionů Kč. Proměnou má projít zejména exteriér outletu, dotkne se ale i vnitřních prostor. Provoz centra se během rekonstrukce nepřeruší, její dokončení je naplánováno na konec září 2017. Stavební práce provádí firma Archina, která stojí například za interiérovým pražského hotelu Don Giovanni nebo President. 

Pro nákupní centrum, které se nachází nedaleko hranic s Rakouskem, se jedná o nejvýraznější změnu vzhledu od jeho otevření před patnácti lety. Renovace má podle vedení Freeportu posílit jeho význam v rámci střední Evropy. „Návštěvníkům chceme vedle příznivých cen prémiových módních značek také nadále poskytovat co nejvyšší kvalitu služeb a zážitku z nakupování. Rozhodli jsme se osvěžit nejen vzhled exteriéru, lépe chceme prezentovat i zastoupené světové módní značky. Ve vnitřních prostorách centra vytvoříme atmosféru nákupní třídy,“ uvedl Jan Procházka, ředitel centra Freeport Fashion Outlet.

Secese jako jednotící prvek

Secesní styl, ve kterém je renovace realizována, slouží jako sjednocující prvek s partnerským rakouským Parndorf Fashion Outlet, který vlastní stejný holding. „Jde o přirozenou a očekávanou synergii, která v důsledku ještě více podporuje naši pozici nadregionální nákupní destinace pro Rakousko a Česko,“ řekl Procházka s tím, že centrum pokračuje i v získávání dalších světových značek oblečení a módních doplňků. Aktuálně jich je v českém outletu 250 v 75 obchodech. 

Letos v Freeport Fashion Outletu otevřely nové obchody Lee Wrangler a Pierre Cardin. Značka Tom Tailor se představila v novém velkoformátovém konceptu na 600 metrech čtverečních a do větších prostor se přestěhoval Hervis Sports. Nové prodejny letos otevře Guess nebo s.Oliver. Rozšíření čeká také gastronomii.  „S rostoucí poptávkou po stravovacích službách v nákupních centrech jsme se rozhodli návštěvníkům rozšířit paletu stravovacích zařízení. Do konce roku představíme úspěšné formáty Burger King a Starbucks, doplnil Jan Procházka.

Freeport Fashion Outlet loni dosáhl tržeb 1,7 miliardy Kč, což je 13% navýšení oproti roku 2015. Celkový počet návštěvníků dosáhl v uplynulém roce kolem 1,9 milionů a ve srovnání s předcházejícím obdobím se zvýšil o přibližně 7 %. 

Nejnovější