Restaurace Burrito Loco získaly investici od majitele vlaků Leo Express

Do sítě prodejen rychlého občerstvení Burrito Loco zaměřených na mexickou kuchyni vstoupila investiční skupina Aakon Capital. Za skupinou stojí Leoš Novotný mladší, který na českých drahách rovněž provozuje vlakovou dopravu Leo Express. Novotný se prostřednictvím Aakon Capital stal minoritním vlastníkem Burrito Locos s 25% podílem. Výši transakce firmy neuvedly. Majoritním vlastníkem je zakladatel Burrito Loco Glenn David Spicker. Kromě sítě rychlého občerstvení mu v Praze také patří mexická restaurace Agave a síť Bohemia Bagel.

Aackon Capital chce v síti investovat například do expanze, a to i do zahraničí, jak v rozhovoru pro Retailek letos v červnu potvrdil Martin Krupička, provozní ředitel řetězce. Zájem o franšízu je podle něj například v Německu, Maďarsku, Rakousku, v Indii nebo na Taiwanu. „Burrito Loco je úspěšný koncept s vynikajícím produktem, který má potenciál uspět i na trzích mimo Prahu, čemuž bychom chtěli naším vstupem do společnosti pomoci jak investičně, tak manažersky. Současně ale stále existuje prostor pro další rozvoj také v Praze, kde v dohledné době chystáme otevření dvou nových poboček a nadále hledáme další prostory,“ říká Jan Matoušek, investiční ředitel Aakon Capital. Mimo Prahu je Burrito Loco také v Plzni, do budoucna uvažuje i o Brně, nicméně podle Krupičkových slov musí zapracovat na logistice. 

„Jsme nadšení, že jsme získali Aakon Capital jako investora do dalšího růstu. Jejich nové nápady, energie a finanční know-how jsou pro nás stejně tak důležité jako kapitál, který nám umožní expandovat rychleji a efektivněji. Těšíme se na naši spolupráci a další společné posilování značky,“ dodal k transakci Glenn Spicker, zakladatel a majoritní vlastník Burrito Loco.

Burrito Loco bylo založeno v roce 2012, první pobočka sídlila v ulici Masná, kde funguje dodnes. Od té doby má v Česku 8 prodejních míst, nově otevřela na Žižkově v ulici Seifertova. Značka sama sebe řadí do konceptu fast casual, který na rozdíl od fast foodu kombinuje rychlost obsluhy s kvalitou jídla připravovaného z čerstvých surovin s možností výběru jednotlivých ingrediencí. V jídelníčku má Burrito Loco například quesadillu, burrito, tacos, hamburgery nebo quacamole. Do konce letošního roku chce firma spustit věrnostní program, který bude fungovat jen skrze mobilní telefon. 

Nejnovější