Značka nealkoholického piva Birell z portfolia pivovaru Plzeňský Prazdroj přidala do nabídky dvě nové příchuti. Pod značkou Birell Botanicals se v regálech obchodů objeví plechovky Birell Bezový květ s tymiánem a citronem a Zelený čaj s jasmínem a bergamotem. Obě novinky se prodávají v 400 ml plechovce za cenu zhruba 22 Kč. Řada Birell Botanicals se od celého portfolia Birellu liší celkovým zpracováním designu, který má vyzdvihnout přírodní ingredience.
Birell je nejprodávanější značkou nealkoholických piv a radlerů s 64% podílem na trhu. „Zatím každá inovace od Birellu přinesla značce objemový růst a nové spotřebitele,“ říká Veronika Hořáková, manažerka značky. Birell Botanicals je podle ní určen aktivním lidem s orientací na zdravý životní styl a prémiové výrobky.
„Birell Botanicals jsou připraveny tradičním pivovarnickým postupem za použití unikátních kvasinek Birell a nejjemnějších odrůd chmele, rostlin a ovocných šťáv. Celý proces zrání nechávají naši sládci plynout jeho přirozenou cestou, ingredience přidávají postupně během varného procesu. O nápoj pečují plných 19 dní. Výsledkem je specifická chuť, v níž pozvolna vynikají jednotlivé ingredience,“ vysvětlil Pavel Konáš, degustátor Plzeňského Prazdroje.
Výrobky jsou na trh zaváženy už od začátku srpna tak, aby byly k dostání při spuštění kampaně, která startuje 4. září v Česku a 5. září na Slovensku. Současně budou použity také všechny POS materiály na prodejnách. Marketingovou komunikaci doplní ochutnávková roadshow podporující koncept postupně se rozvíjející chuti a přírodních ingrediencí. Uvedení novinky na trh podpoří také ATL a BTL 360° komunikační kampaň, zapojí se i ambasadoři a blogeři. O kreativně zpracovaný design se postarala agentura LineArt Group, spot pro televizi vytvořila agentura Fallon Prague ve spolupráci se studiem Savage.