Maloobchodní řetězec Billa ve středu 13. září spustil novou věrnostní kampaň s názvem Láska nebeská. V nové kampani budou zákazníci za nasbírané body se slevou kupovat pět typů plyšových polštářů ve tvaru nebeských těles, jako je Slunce, Měsíc nebo hvězda. Polštáře jsou navíc vybavené tlačítkem, po jehož zmáčknutí se rozsvítí.
„Akce, při nichž mohou naši zákazníci sbírat body a měnit je za plyšové hračky, jsou vždy mimořádně úspěšné,“ vysvětlila Simona Breen, marketingová ředitelka Billy v Česku. Za kreativním konceptem kampaně stojí agentura McCann Prague, online komunikace spadá pod MarketUp.
Princip sbírání bodů je podobný všem předchozím programům. Za každý nákup nad 200 Kč získá zákazník jeden bod. Ten nalepí na hrací kartu, při dosažení 25 bodů pak může dokoupit polštář za 29,90 Kč. Nálepky lze navíc získat za nákup v letáku označených produktů. Hračky je možné koupit i přímo, a to za cenu 399,90 Kč za kus.