Krmiva Pučálka uvádí značku Amarago, otvírá se k ní kamenná prodejna

Nová prodejna v Hloubětíně

Nová prodejna Amarago v pražském Hloubětíně

Nová prodejna v Hloubětíně

Nová prodejna Amarago v pražském Hloubětíně

Výrobce a dovozce holistické potravy pro psy a kočky Krmiva Pučálka rozštěpil svou značku do dvou. Pod názvem Krmiva Pučálka bude rozvíjet hlavně aktivity B2B jako vývoz, dovoz, výrobu a distribuce. Nově firma vytvořila značku Amarago, pod kterou chce rozvíjet hlavně aktivity B2C. I z toho důvodu se pod značkou Amarago v srpnu otevřel pilotní kamenný obchod v pražském Hloubětíně. V prodejně se bude možné kromě kompletního sortimentu Krmiv Pučálka poradit s odborníkem na domácí zvířata. 

„Značku Amarago jsme vytvořili hned z několika důvodů. Tím hlavním bylo oddělení distribučního a prodejního kanálu. Cítili jsme, že když jako výrobci a dodavatelé řady značek na trh tyto marketingově podporujeme souhrnně pod značkou Pučálka, je náš e-shop Krmiva-pucalka.cz trochu ve výhodě. V našem sortimentu už také dlouho nenabízíme pouze krmivo, ale specializujeme se i na potřeby pro psy a kočky, jako jsou pelíšky či hračky,“ vysvětluje Martin Pučálka, šéf a zakladatel Krmiva Pučálka.

Martin Pučálka, majitel a zakladatel firmy Krmiva Pučálka

Martin Pučálka, majitel a zakladatel firmy Krmiva Pučálka

Pod novou značkou bude prodávat vlastní i dovážená přírodní krmiva a doplňky stravy. Amarago bude dostupná hlavně na vlastním eshopu Amarago.cz, který bude spuštěn ke konci září. Později má přijít na řadu i e-shop s doménou Evropské unie, .eu. Klíčovými produkty nové značky mají být krmiva Marp a Doxneo, které si firma sama vyrábí.

Název bez diakritiky Amarago, oproti první značce Krmiva Pučálka, má být vstupenkou k expanzi. „Nový brand vychází také ze strategie expanze B2C činností mimo Česko a Slovensko. Název e-shopu krmiva-pucalka není pro toto ideální,“ doplnil Pučálka.

Krmiva Pučálka nejsou jedinou českou firmou vyrábějící potravu pro zvířata, která se chystá expandovat a míří do kamenné prodejny. K témuž kroku letos přistoupil výrobce Sušienkovo, který změnil název na Pet Farm Family. Prodejnu otevřel v pražských Vysočanech, kde má zároveň výrobku a expandovat se chystá na západní trhy – do Beneluxu a Skandinávie.

Nejnovější