Britská maloobchodní síť Tesco uvádí na český trh novou řadu krmiv pro domácí zvířata. V rámci ní nově nabízí tři vlastní značky, konkrétně Brunos, Pet Specialist a Pet Specialist Premium. Celkově si zákazníci mohou vybírat z víc než 145 artiklů. Nové produkty vyrobené exkluzivně pro Tesco slibují vyvážené množství minerálů, vitamín E pro imunitu i vápník a další prospěšné látky, naopak postrádají umělé příchutě a barviva.
Krmiva jsou další kategorií, ve které Tesco zavádí produkty vlastní značky. Loni v listopadu 2016 obnovilo svou nabídku čaje a kávy a letos v únoru odstartovalo novou exkluzivní značku Pro Formula v kategorii zdraví a krása, se škálou 180 produktů.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden