Hračkářství Wormelen Group startují svou největší spotřebitelskou kampaň

Sparkys

Do spotřebitelské hry se zapojí i hračkářství Sparkys

Skupina Wormelen Group Petra Homolky, provozující prodejny Království hraček Bambule, Sparkys a HM Studio, rozjíždí dosud největší spotřebitelskou kampaň. Spojila při ní síly s věrnostním systémem Rondo.cz. V kampani budou Wormelen a Rondo.cz odměňovat zákazníky za jejich nákupy výherními losy, na kterých budou moci vyhrát ceny v hodnotě celkem 10 milionů Kč. Losů bude celkem milion.

Po zadání soutěžního kódu na internetu se objeví jedna z mnoha náhodných výher, hlavně hraček. Provozovatelé kampaně motivují lidi ke sdílení nabídky i na sociálních sítích tím, že za každé sdílení losu má jít jedna hračka dětem z Nemocnice Na Bulovce.

Jana Krčková, nová marketingová ředitelka Wormelen Group

Jana Krčková, nová marketingová ředitelka Wormelen Group

Wormelen přichází s velkou kampaní nedlouho poté, co marketing svěřil nové ředitelce Janě Krčkové. Jejím hlavním úkolem a zodpovědností je právě konsolidace a rozvoj marketingových aktivit celé skupiny, která kromě zmíněných tří maloobchodních řetězců zastřešuje i velkoobchod Ep Line. Krčková v roce 2014 zakládala vlastní firmu Via Naturallis vyrábějící zdravé potraviny. Do Wormelenu přišla z pozice manažerky švédské kosmetické společnosti Fleur de Santé.

Nejnovější