Vraný z Googlu komerčním ředitelem Notina, nahradí i Gabrielu Lungu

Jan Vraný

Jan Vraný

E-shop s kosmetikou Notino bude mít od října novou pozici komerčního ředitele. Stane se jím Jan Vraný, který doposud působil v Googlu. Nový komerční ředitel bude mít na starost obchod, marketing, služby pro zákazníky a prodejní síť e-shopu na všech 19 trzích, kde v současné době působí. Jeho pozice by tak měla obsáhnout i kompetence odcházející marketingové ředitelky Gabriely Lungu.

V české pobočce Google pracoval Vraný čtyři roky jako obchodní ředitel a zaměřoval se především na podporování českých firem v expanzi na zahraniční trhy. Ještě před Googlem strávil také čtyři roky v poradenské společnosti McKinsey, kde se stal juniorním partnerem. Mezi jeho další pracovní zkušenosti patří působení v londýnské pobočce investiční banky Morgan Stanley, v české Raiffeisenbank a ve středoevropské centrále Procter & Gamble. Vždy se zaměřoval na oblast komerční strategie a marketing a to hlavně v segmentu spotřebního zboží, bankovnictví a maloobchodu.

Notino v poslední době rychle expanduje. Svou pozici posiluje v Česku i v celé Evropě. Minulý týden ohlásilo vstup do Chorvatska, Belgie a Nizozemí, do dalších zemí se chystá. Strategie Notina do budoucna je využití moderních technologií a práci s daty. „V praxi to znamená, že chceme rozšířit služby i v oblasti kosmetického a dermatologického poradenství a inspirace,“ říká nový komerční ředitel Vraný.

Nejnovější