Maggi chce během tří let snížit obsah soli ve svých výrobcích o 10 %

Značka ochucovadel Maggi přišla s novým závazkem. Do roku 2020 chce snížit obsah soli ve svých produktech o 10 %. V souvislosti s tím chce Maggi představit svou novou strategii s názvem Kitchen Cupboard, v rámci níž plánuje pracovat na odstranění umělých barviv, konzervantů a také obsahu soli a naopak vyrábět produkty s maximálním využitím přírodních surovin.

„Při vývoji výrobků se orientujeme na běžné kuchyňské suroviny, jako jsou bylinky, koření, bramborový škrob a podobně, tedy suroviny, které všichni známe a používáme v kuchyni. Strategií Kitchen Cupboard se zavazujeme přizpůsobit současné receptury a vyvíjet nové produkty bez umělých barviv a dalších látek,“ osvětluje nový směr Katarína Žumárová z marketingu značky Maggi.

Konzumace soli je v Česku vysoko nad množstvím doporučeným Světovou zdravotnickou organizací, i proto se Maggi rozhodlo podporovat iniciativu, která má naučit spotřebitele konzumovat míň slaných jídel. Koncern Nestlé, který Maggi vyrábí, se celosvětově drží závazku na snížení obsahu soli ve svých produktech. Například v instatních polévkách Chutná pauza či v těstovinách s omáčkou Dobrý hostinec a Amore Mio je už nyní obsah soli nižší než dřív. Nové produkty už značka vyrábí s ohledem na snížený obsah soli.

V září například Maggi uvedlo v Česku na trh novinku Snackito, instatní pokrm ve dvou variantách Thajská kari čočka a Tomatový kuskus s vysokým obsahem přírodních kořenících složek. V rámci zlepšování produktů Nestlé rovněž vylepšilo ikonku o nutričních hodnotách svých výrobků.

Novinka Maggi Snackito

Novinka Maggi Snackito

Nejnovější