Alza.cz zaštítí výuku na VŠE, zavádí tam předmět E-commerce B2C

Největší tuzemský internetový obchod Alza.cz spustil se začátkem akademického roku svůj vlastní předmět na Vysoké škole ekonomické. Volitelný předmět E-commerce B2C se bude vyučovat v rámci magisterského programu na Fakultě mezinárodních vztahů. Odbornou garantkou předmětu je Alena Filipová.

Alza.cz je první firmou v Česku, která kompletně zaštítí výuku vysokoškolského předmětu s odbornou garancí, ačkoliv přednášení firem na různých vyskových školách je celkem běžné.

Cílem projektu příprava studentů na proměnlivé odvětví online prodeje, na jeho pravidla, specifické požadavky, předání know-how, prezentace případových studií nebo interakce s managementem firmy. Alza chce studentům vysvětlit, co je e-commerce, jaké jsou její typy, co je atribuční model, chce mluvit o úskalích práce s webem, informacemi o skladování a expedici, vysvětlit jim, co je SEO, jak spočítat ROI online marketingové kampaně, jak vyhodnotit parametry e-shopu, jak na mobilní verzi či jak vytvořit business plán.

„Pilotní fáze tohoto projektu běžela v loňském letním semestru, absolvovalo ji přes 40 účastníků. Osvědčila se, zpětná vazba byla velmi pozitivní jak ze strany studentů, tak ze strany katedry i lektorů. Jednotlivé prezentace jsme doplnili o aktuální a vyžadovaná témata a v rámci podzimního semestru před posluchače předstoupíme v plné síle,“ popisuje spolupráci s VŠE Petr Bena, obchodní ředitel Alza.cz, který má celý projekt na starosti.

Osm zástupců managementu Alzy z řad ředitelů, vedoucích a manažerů bude hodnotit nejen závěrečné práce studentů, ale připraví zároveň podklady pro testy a také státní zkoušky, jelikož studentí mají tento předmět jako povinný v rámci vedlejší specializace Retail Business.