Parfumerie Sephora uvedla na český trh novou řadu dekorativní kosmetiky umělkyně, hudebnice a tatérky Kath Von D. Značka nabízí dlouhotrvající produkty s intenzivní pigmentací a vysokými krycími schopnostmi. Předpremiéra kolekce proběhla v prodejně Sephora v pražském Palladiu 27. září, od tohoto data jsou produkty dostupné rovněž v e-shopu. Zahrnují kompletní kolekci pro líčení očí, rtů i pleti. Obaly produktů navrhuje sama Kath Von D.
Značka vznikla v roce 2008 jako nezávislý projekt, později se stala součástí skupiny Kendo. Kath se při tvorbě svých produktů inspirovala tetovacími inskousty, které používala ve svém studiu. Výraznou součástí marketingové komunikace značky je skutečnost, že velké množství jejich výrobků je vhodných pro vegany, tedy bez obsahu živočišných složek, make-up rovněž není testovaný na zvířatech. V současné době patří ke kosmetickým značkám s největším potenciálem růstu.