Armani Jeans končí, přichází Armani Exchange. První prodejnu má na Chodově

Armani Exchange otevření

Armani Exchange otevření

Prodejna Armani Exchange na Chodově

Prodejna Armani Exchange na Chodově

Prodejna Armani Exchange na Chodově

Prodejna Armani Exchange na Chodově

Prodejna Armani Exchange na Chodově

Prodejna Armani Exchange na Chodově

Prodejna Armani Exchange na Chodově

Prodejna Armani Exchange na Chodově

Prodejna Armani Exchange na Chodově

Prodejna Armani Exchange na Chodově

V novém křídle Designer Gallery Centra Chodov během prvního týdne provozu otevřela novou prodejnu značka Armani Exchange. Jedná se o vůbec první pobočku této značky v Česku a ve střední Evropě, kterou provozuje módní skupina Premium Fashion Brands. Italský módní dům Giorgio Armani chce značkou Armani Exchange nahradit končící Armani Jeans.

Skupina Premium Fashion Brands dosud na českém trhu provozovala značku Armani Jeans, konkrétně ve třech prodejnách. Armani Jeans by ale měla postupně skončit, skupina ji chce nahradit právě Armani Exchange. „Premium Fashion Brands se rozhodlo své portfolio rozšířit o tuto značku vzhledem k oblíbenosti Armani Jeans na českém trhu. Armani Exchange je populární v USA, v Evropě ale zatím existuje jen několik obchodů v jižní Evropě a v Rusku. Novinkou módního domu Armani je i rozhodnutí o ukončení linie Armani Jeans, kterou právě Armani Exchange částečně nahrazuje,“ okomentovala pro Retailek Evgenia Klochay z Premium Fashion Brands.

Nejdřív rebranding, poté expanze

Skupina má zatím v plánu hlavně změnit vzhled obchodů pod hlavičkou nové Armani Exchange. „V rámci portfolia PFB určitě plánujeme s Armani Exchange další expanzi. V tuto chvíli se bude jednat o postupný rebranding našich obchodů Armani Jeans na Armani Exchange, následně přijde expanze mimo Prahu a do Bratislavy,“ doplnila Klochay.

Nová a první prodejna značky Armani Exchange v Centru Chodov má velikost 200 metrů čtverečních, designově má odrážet moderní a industriální prvky. V interiéru jsou zakomponovány ocelové sloupy, staré dřevo i beton.

Oblečení Armani Exchange se profiluje jako streetstylové. Značka se snaží nabízet oblečení vhodné do práce i na volný čas. Cenově dostupnější má být i pro mladší cílovou skupinu. Oproti tomu značka Armani Jeans byla zaměřená převážně na denimové kolekce. 

Marketingově podpoří skupina novou značku Armani Exchange hlavně spoluprací s influencery. „Brzy naplánujeme větší podporu v rámci jejich sociálních sítí, včetně soutěží, které se poslední dobou snažíme dělat pravidelně,“ řekla Retailku Klochay.

Skupina Premium Fashion Brands prodává kromě značky Armani na českém trhu také italskou obuv Geox, multibrandovou značku Beltissimo, Hugo od Hugo Boss, Versace Jeans a Trussardi Jeans. Zboží je dostupné nejen v kamenných prodejnách jednotlivých značek, ale také v e-shopu skupiny. Během tří let plánuje módní skupina dosáhnout v Česku obratu 1 miliardy Kč.

Nejnovější