Dunnhumby bude pro Tesco analyzovat nákupní chování zákazníků

Britská agentura Dunnhumby, specializovaná na analýzu nákupního chování zákazníků, bude nově pomáhat s analýzou britskému maloobchodnímu řetězci Tesco na středoevropských trzích, včetně českého. Tesco využije službu nazvanou Connect Media, která má pomoci zvýšit efektivitu prodeje značek řetězce, a to měřením v oblasti plánování, realizace a vyhodnocování kampaní na internetu či přímo v obchodech. Podkladem pro analýzu mají být poznatky nákupního chování zákazníků, zejména z věrnostního programu Tesco Clubcard. Řetězec si od spolupráce s Dunnhumby slibuje zvýšení tržeb a posílení věrnosti značkám.

„Nové partnerství nám umožní spolupracovat s dodavateli na posilování věrnosti k jejich značce a podpoře růstu jejich produktové kategorie jako celku. Současně budeme schopni zákazníkům nabídnout lepší nakupování šité na míru přímo jejich potřebám, což je nesporně konkurenční výhoda,“ je přesvědčen Jamie Walker, ředitel oddělení produktů Teska pro střední Evropu.

Od Clubcard k ochutnávkám

Ke spolupráci v této oblasti obě firmy přistoupí od 1. ledna 2018. Dunnhumby už Tesku dlouhodobě pomáhá s věrnostním programem Clubcard nebo na direct marketingové komunikaci. Od ledna bude Dunnhumby zastřešovat analýzu i v oblasti online médií, ochutnávek a komunikace na prodejní ploše obchodů.

„Máme přístup k poznatkům o nákupním chování milionů aktivních uživatelů věrnostního programu Tesco Clubcard. Můžeme značce pomoci během fáze plánování, realizace a vyhodnocení dopadů jednotlivých aktivit dané kampaně, a to jak online, tak offline,“ tvrdí Stephen Russell, ředitel Dunnhumby pro střední Evropu.

Kromě zemí střední Evropě s Dunnhumby dlouhodobě spolupracují divize Teska v Velké Británii, Irsku nebo v Thajsku. Na plánování kampaní na středoevropském trhu využijí obě firmy případové studie právě z těchto tří trhů.

Nejnovější