V centru Prahy otevřela nová značka pánských oděvů Manemo

Z dílny značky Manemo

Z dílny značky Manemo. Na obrázku zleva store manager Marek Černý, ředitel Oskar Baschiera a produktový šéf Michal Trnka

Interiér nového showroomu značky Manemo

Interiér nového showroomu značky Manemo

Interiér nového showroomu značky Manemo

Interiér nového showroomu značky Manemo

Interiér nového showroomu značky Manemo

Interiér nového showroomu značky Manemo

Na rohu ulic Pštrossova a Myslíkova v Praze otevřel ve čtvrtek 5. října nový showroom pánské módní značky Manemo. Značka se zaměřuje na zakázkové šití pro muže, při otevření showroomu ale představila i vlastní konfekční řadu s hotovými outfity. Manemo chce do budoucna rozšířit své portfolio i o módu pro ženy a pokračovat v šití obuvi ve spolupráci s českým ševcem Erikem M. Lawartem.

Značku Manemo provozují podle informací Retailku aktuální majitelé krejčovství Friendly Suits a oděvní firmy Lui Lui MTM Radek Stavinoha a Pavel Jaroš. Obě firmy se mají brandově sloučit pod Manemo, které bude provozovat jedna z těchto firem. Zástupci Manemo zatím nechtěli komentovat, zda bude značka z právního hlediska vystupovat pod firmou Lui Lui MTM nebo Friendly Suits.

Krejčovství Friendly Suits provozovala stejnojmenná firma, jejíž původní majitelé Petr Jůza a Kryštof Kodl byli vyplaceni. Ve stávající podobě firmy Friendly Suits zůstal Pavel Jaroš s 25% podílem, a zároveň do ní vstoupil jako investor prostřednictvím firmy N.Y.C. Invest s 26% podílem. Druhým společníkem je Radek Stavinoha s 49 %. Ten rovněž drží 100% podíl ve firmě Lui Lui MTM, kde vyplatil jejího zakladatele Petra Buchera. Stavinoha v minulosti také stál za vznikem online prodejce dovolených Invia.cz nebo skupiny Edua Group, která sdružovala vzdělávací instituce, například Tutor.

Kolekce představuje tým značky

Z konfekční kolekce Manema

Z konfekční kolekce Manema

Z konfekční kolekce Manema

Z konfekční kolekce Manema

Aktuální kolekci podzim/zima 2017 tvoří z kabáty z čisté vlny, obleky a saka ze sezónních materiálů. „V našich kampaních neuvidíte cizí muže-modely, ale vše fotíme a zkoušíme sami na sobě,“ řekla Retailku marketingová manažerka Nikola Jarošová

Značky zaměřené na módu se v Praze podle loňského průzkumu agentury Colliers International postupně dostávají do lepších lokalit, na takzvané high street, hlavní nákupní třídy. Letos v červnu například v ulici Petrská v centru Prahy otevřel showroom brněnského zakázkové krejčovství Galard, prostory prodejny v pasáži Černá růže zrekonstruovalo také krejčovství Le Premier. Kromě krejčovství se na hlavních nákupních třídách objevují barber shopy či prodejny s pánskou obuví. 

Nejnovější