Značka minerální vody Dobrá voda z portfolia firmy Poděbradka uvádí na trh řadu Dobrých sirupů do mléka. Novinku bude firma prodávat v mléčné lahvi o objemu 0.5 litru za 34,90 Kč, dostupná je v příchutích banán a jahoda. Sirupy se dají přimíchat do studených i horkých nápojů, vhodné mají být hlavně na přípravu mléčných koktejlů a jogurtových nápojů.
„Uvedením novinky Dobrých sirupů do mléka jsme zaplnili mezeru, která v této kategorii na českém trhu byla. Nezapomněli jsme ani na ty, kteří z různých důvodů preferují rostlinné alternativy mléka, s nimiž se dají sirupy díky své speciální receptuře rovněž kombinovat. Z hlediska zacílení je produkt určený jak dětem, tak dospělým, kteří ochucené mléčné nápoje pravidelně či občas pijí,“ říká Miroslava Moravcová, brand manažerka značky Dobrá voda. Uvedením sirupů do mléka na trh doplňuje podle Moravcové značka Dobrá voda své portfolio stávajících Dobrých sirupů do vody, které jsou dostupné v sedmi ovocných příchutích.
K propagaci Dobrých sirupů do mléka využije značka širší mix komunikačních nástrojů. Kromě silné in-store podpory, která má zajistit výraznou viditelnost produktu v místě prodeje, pomůže zvýšit povědomí o novince TV, online nebo PR kampaň. Prostřednictvím sociálních má značka v plánu ukazovat recepty, které se dají ze sirupů tvořit.
Sirupy do mléka v Česku také od loňska vyrábí firma Yim & Piu bývalého manažera Kofoly Petera Szumy a jeho manželky.