Penam pokračuje ve vizuální proměně, obaly navrhl Klak & Son

Nově polepená auta pekárny Penam

Nově polepená auta pekárny Penam

Nově polepená auta pekárny Penam

Nově polepená auta pekárny Penam

Pekárny Penam koncernu Agrofert aktuálně prochází vizuální změnou. Po faceliftu loga během jara, přicházejí na trh také nové obaly výrobků. Současně byly spuštěny nové webové stránky a auta pekárny dostala nové polepy. V médiích rovněž probíhá intenzivní reklamní kampaň – v tisku, v místech prodeje i online včetně sociálních sítí. Na videowebu Playtvák.cz vydavatelství Mafra téhož koncernu navíc běží seriál videoreceptů zaměřených na méně tradiční využití pečiva a mouky.

Nový klíčový vizuál pekárenské značky Penam

Nový klíčový vizuál pekárenské značky Penam

Nový klíčový vizuál pekárenské značky Penam

Nový klíčový vizuál pekárenské značky Penam

Klíčovým prvkem nových obalů jsou pekařské ruce držící pečivo a motto Pečeno s láskou z českého obilí. Dál značka obměnila písma a pečeť. Komunikaci se pak snaží stavět na prezentaci příběhu produktu od obilí až po zákazníka. Celý koncept vznikl inhouse v Penamu a dokončila jej agentura Klak & Son.

Penam tvarohový závin

Tvarohový závin

Penam Zábrdovický chléb

Zábrdovický chléb

Penam chléb Gurmán

Chléb Gurmán

Pšeničná mouka polohrubá 1 kg

Pšeničná mouka polohrubá 1 kg

Nejnovější