Brněnský Oxyshop roste, obsadil pět nových pozic

Oxyshop, brněnský dodavatel řešení pro pronajímané e-shopy a e-shopy na míru, má se začátkem podzimu nejen nové sídlo na Londýnském náměstí, ale také pět nových tváří. Do firmy nastoupili specialisté do divize pronajímaných eshopů, divize eshopů na míru a do oddělení online marketingu a zákaznické péče.

Martin-Rogozný

Martin-Rogozný

Martin Rogozný se ujal funkce ředitele pronajímaných e-shopů. Od roku 2008 byl zapojený do zrodu FastCentriku v NetDirectu. V roce 2015 převzal odpovědnost za tým technické podpory a následně i vývoj a směřování produktu FastCentrik jako manažer produktu. V Oxyshopu působí Rogozný od letošního června. Jeho starostí je vývoj a péče o zákazníky.

Libor Dvořák

Libor Dvořák

Libor Dvořák se v září stal v Oxyshopu součástí týmu projektových manažerů. Pečuje o jejich rozvoj a pomáhá se zaváděním procesů pro sjednocení a usnadnění práce při implementaci nových eshopů na míru. Zapojí se i do projektu modernizace produktu a bude spolupracovat s agilním týmem vývojářů. Dvořák pracoval dvacet let pro značku Cígler Software, kde se podílel na vývoji ekonomického softwaru Money. Zodpovídal zde například za zavádění vnitřních procesů, management kvality či partnerská řešení.

Matěj Karaba

Matěj Karaba

Novým projektovým manažerem divize e-shopů na míru se stal Matěj Karaba. V minulosti působil v brněnském startupu Invea-Tech, což je společný projekt Masarykovy univerzity a Vysokého učení technického. Začínal jako e-commerce manažer řešení SaaS FlowMon. Další zkušenosti získával na projektech Back2Flash, AVERIA LTD, Wictorious.

Lenka Chroncová

Lenka Chroncová

Společně s Karabou nastoupila do týmu e-shopů na míru také Lenka Chroncová a to rovněž na pozici projektové manažerky. Chroncová začínala ve Student Agency jako manažerka pro jazykové pobyty v zahraničí, poté převzala odpovědnost za projekt implementace nového informačního systému pro všechny společnosti holdingu. Dalším softwarovým projektům se později věnovala také v brněnské pobočce Cleverlance. V Oxyshopu má na starosti hlavně péči o zákazníky.

Ondřej Pešák

Ondřej Pešák

Posledním nováčkem je Ondřej Pešák, který v srpnu nastoupil na pozici vedoucího týmu online marketingu a zákaznické péče. Od roku 2013 působil v Okay. Začínal zde jako copywriter, pak působil jako PPC specialista, následně povýšil na PR a social media manažera a poté zde šéfoval digitální komunikaci.

Nejnovější