DramRoom chce učit Čechy pít whisky a prémiový alkohol

Degustační sada DramRoom

Degustační sada DramRoom

Degustační sada DramRoom

Degustační sada DramRoom

Degustační sada DramRoom

Degustační sada DramRoom

V polovině října odstartoval v Česku nový projekt DramRoom, který má zákazníkům pomocí sestavovaných sad degustačních vzorků představovat různé druhy whisky a další prémiové alkoholické nápoje. Projekt, který funguje skrze webové stránky dramroom.com, založil Petr Chotěbor, který je jinak marketingovým manažerem u online půjčovny věcí SharyGo. Spolu s ním jsou společníky také Tomáš Kříž a Jan Rotrekl.

„V každém degustačním balíčku je pět 0,04 l vzorků prémiového alkoholu, který vybíráme dle aktuálního zaměření, teď například nejtypičtější skotské whisky nebo třeba whisky, které zrají po portském,“ řekl Chotěbor, který se dlouhodobě věnuje degustacím whisky „Díky těmto sadám je prémiový alkohol dostupnější, člověk může ochutnat top kvalitu, aniž by si musel kupovat celou lahev. Postupně tak zjistí, co mu chutná nejvíce, jaké parametry whisky ho nejvíce oslovují. K tomu slouží i degustační notýsky a popisné kartičky, které s každou sadou zákazník dostane, dodal Chotěbor. 

Sady s pěti vzorky začínají zhruba na 1.000 Kč a nabízí základní modely i limitované edice whisky, rumu, ginu a dalších alkoholických nápojů. „Boříme mýty o tom, že kvalitní whisky, rum a další prémiové destiláty jsou jen pro bohaté,” uvedl Chotěbor. Projekt vznikl v červenci minulého roku, doposud se zakladatelé řešili hlavně administrativní záležitosti. „Naše vlastní lahvičky o obsahu 0,04 l plníme sami z velkých lahví, což vyžaduje nejen vhodnou technologii a samozřejmě mnohá povolení, ať už právní, technologická nebo hygienická,komentuje požadavky na provoz Chotěbor.

Projekt aktuálně do začátku svého působení rozjel na crowdfundingovém portálu Hithit sbírku, v plánu má vybrat 100.000 Kč. Nehledě na výsledek výběru DramRoom spustí po ukončení sbírky e-shop, kde bude své degustační sady prodávat. Distribuce zásilek bude zajištěna poštou. V budoucnu mají zakladatelé projektu v plánu umožnit zákazníkům předplacení pravidelného zasílání sad každý měsíc. 

Nejnovější