Český výrobce nápojů Kofola mění design syceného kolového nápoje Royal Crown Cola, známého víc pod názvem RC Cola. Relaunch se týká gastronomických provozoven a restaurací, ve kterých se RC Cola nově servíruje ve skleněných lahvích o objemu 250 ml. Nový design se vrací k jižanským kořenům značky, které pocházejí ze Spojených států přelomu 19. a 20. století. Relaunch značky podpoří Kofola marketingově během příštího roku 2018, aktuálně už změnila design webu, který stylizovala právě do jižanského vzhledu.
„Značku Royal Crown Cola jsme relaunchovali tak, abychom vystihli její pravou podstatu a původ. Má totiž bohatý příběh, který málokdo zná. Je to tradiční americká kola z jihu USA, která vás dostane do klidného jižanského tempa. V roce 1905 ji vytvořil lékárník Claud Hatcher. Popíjeli ji jižané po práci na verandě v houpacím křesle, dobře vychlazenou s několika kostkami ledu,“ pověděla Lucia Tarbajovská, seniorní brand manažerka Kofoly.
RC Cola také projde úpravou receptu, nově bude slazená třtinovým cukrem. „Abychom ji udělali ještě víc jižanskou,“ vysvětlila Tarbajovská. Nově bude k dostání také RC Cola slazená stévií, která z nápoje udělá variantu s počtem kalorií o 50 % nižším.