Up spouští web Don Appetit, chce být katalogem restaurací

Firma Up (dříve Le Chèque Déjeuner), která poskytuje zaměstnanecké benefity, spustila nový web Don Appetit. Ten má sdružovat restaurace z celého Česka. Určený je pro zákazníky, kteří si chtějí vybrat restauraci a přímo přes Don Appetit rezervovat místo. Využít jej mohou také provozovatele restaurací, kteří můžou umístit záznamy o svém podniku do šablony webu, spravovat přes něj rezervace a zadávat menu. Projekt je v pilotním provozu a soustředí se primárně na komunikaci s restauracemi. 

Pro firmu Up je to možnost, jak zlepšit vztahy s gastronomickými zařízeními, kde jsou jejich stravenky přijímány. „Naším cílem bylo vybudovat přímý kanál mezi námi, restauracemi a jejich potenciálními zákazníky, který by jim pomohl s jejich potřebami, které delší dobu slýcháváme. Projekt nám také pomáhá budovat a zlepšovat vztahy s restauratéry, tím, že jim za Up nabízíme služby navíc a vytvoříme přímý komunikační kanál na nejpočetnější skupinu akceptantů našich poukázek,“ vysvětluje Jiří Kráčmar, generální ředitel Up.

Start gastronomického webu Don Appetit je podpořen PR kampaní, reklamou na internetu, mailingem, ve stravenkových knížkách i přímou komunikací na držitele stravenek.

Tutéž informační službu o restauracích a jejich menu poskytuje na českém trhu i portál Zomato.cz, který navíc v roce 2014 koupil konkurenční web Lunchtime.cz a sloučil je. Podobně funguje globální portál Yelp, který kromě restaurací sdružuje i další služby, třeba kadeřnictví nebo stavební firmy. 

Nejnovější