United Bakeries inovují logo pečiva Odkolek, sjednotí pod něj ostatní značky

Nový design produktů Odkolek

Nový design produktů Odkolek

Značka pečiva Odkolek z portfolia United Bakeries má nové logo, které má značku vracet zpět ke kořenům z roku 1850. Z názvu zmizela zkratka jména zakladatele pekárny Františka Serafína Odkolka. Nové logo rovněž souvisí s úpravou portfolia, v němž se aktuálně nachází kromě Odkolku také značky pečiva Delta, Cerea a Toasttip. V plánu je podle Jaroslava Pompa, tiskového mluvčího United Bakeries, sjednotit všechny pod značku Odkolek, která je nejznámější z portfolia a má největší tradici. 

Nové logo značky pečiva Odkolek

Nové logo značky pečiva Odkolek

„My máme slavnou značku, která se narodila už v roce 1850 a dokázala vyrůst v jednu z nejstarších a nejznámějších českých značek. A to chceme akcentovat, komunikovat opravdu nahlas,“ řekl Petr Mlíka, ředitel marketingu. Z loga zmizely kromě zkratky jména zakladatele také linky, nově se v něm objevuje rok vzniku značky.

Na změnu loga reaguje i celkově nový vizuál obalů pečiva s výraznými barvami. „Vybírali jsme barvy ne zcela tradičně používané většinou konkurentů, hledali jsme barvy atraktivní, moderní a tvořící jasný originální barevný kód, který by se měl pro značku Odkolek stát typický,“ dodal Mlíka.

Značky Delta a Toasttip zaniknou

„Důvodem je, že značka Odkolek se stává hlavní firemní obchodní značkou, která bude reprezentovat širokou škálu výrobků – od ručně vyráběných tradičních až po ty nejmodernější. A tam už by hodně tradicionalistická podoba s iniciálami úplně nefungovala. My jsme nyní zvolili jednoduchou, údernou podobu loga, která se používala na začátku minulého století v dobách, kdy firma vybudovala hustou síť prodejen Odkolek a typografie nového loga se používala nejčastěji,“ vysvětluje Petr Mlíka. 

Značky Delta a Toasttip zaniknou podle Pompa úplně. Cereální pečivo Cerea se stane podznačkou pečiva Odkolek. „Je mnohem snazší rozvíjet jednu značku než čtyři,“ doplnil tiskový mluvčí pekáren a dodal, že není přesně časově dáno, kdy značky zaniknou, bude se tak dít spíše postupně. United Bakeries se podle jeho slov nebudou pouštět do dalších produktových kategoriích, pouze uvažují o bezlepkové řadě. „Celiaků není tolik, jedná se z části i o současný trend, proto o tom zatím jen přemýšlíme,“ sdělil Retailku Pompa. 

Nejnovější