Otvírá obchod Freshlabels čistě s batohy, nově exkluzivně nabízí Freitag

Zakladatelé a majitelé Freshlabels v nově redesignované prodejně, zleva: Jan Bouška a Jakub Veselský

Zakladatelé a majitelé Freshlabels v nově redesignované prodejně, zleva: Jan Bouška a Jakub Veselský

Tisková konference při znovuotevření Freshlabels bagpackstore

Tisková konference při znovuotevření Freshlabels Bagpack Concept Store

Freshlabels bagpackstore

V nové prodejně jsou kromě batohů k dostání také zavazadla a cestovatelské průvodce

Český e-shop s módou Freshlabels nově zrekonstruoval a vybavil svou první pražskou prodejnu v Panské ulici. Udělal z ní multibrandový obchod specializovaný čistě na batohy. Za designem obchodu stojí studio DeForm Václava Mlynáře a Jakuba Pollága. DeForm už s Freshlabels spolupracovali na jejich první vlajkové prodejně v Jindřišské.

Zakladatelé a majitelé Freshlabels Jakub Veselský a Jan Bouška vidí v oblasti nabídky zajímavě zpracovaných, kvalitních batohů na trhu mezeru, kterou se právě novým kamenným obchodem snaží vyplnit. „Batohy nás od začátku moc baví. Chtěli jsme jich mít v nabídce co nejvíc, a proto jsme se rozhodli věnovat jim samostatný obchod. Je to pro nás velká výzva, protože tohle tady zatím nikdo nedělá. Obchodů s teniskami je teď už docela dost, ale krám čistě s batohy, včetně odborného poradenství, u nás ještě není,“ odůvodnil pro Retailek vznik prodejny Bouška, marketingový ředitel a jeden ze zakladatelů Freshlabels.

Oficiální prodejce Freitag

Objevitelé, kurátoři a vypravěči příběhů, tak Freshlabels sami sebe označují. Jejich cílem je hledat pro zákazníky to nejzajímavější z módní a lifestylové produkce. V prodejně s batohy i online aktuálně nabízejí batohy, tašky i cestovní zavazadla značek z celého světa. V portfoliu mají labely jako Herschel Supply nebo Fjällräven spolu s malými značkami z Berlína, Soulu nebo Kodaně. Během příštího jara se chystají uvést čtyři nové zahraniční značky. „Zároveň také jednáme s další lokální, českou značkou, s níž chceme začít spolupracovat podobně jako s Alex Monhart,“ doplňuje Bouška.

Jednu novinku představili už nyní, jedná se o švýcarské batohy Freitag. Jsou jediným oficiálním prodejcem ve střední Evropě. „Freitag je náš lovebrand, ostatně jejich vlajkový obchod v Curychu byl naší inspirací. Představuje skvělé spojení designu, funkce a udržitelnosti, stejně jako batohy a další produkty, které dělají. Jsme moc rádi, že můžeme být jejich oficiálním prodejcem,“ komentuje uvedení další značky Bouška.

E-shop s vybíranou módou reflektující aktuální společenské trendy založili před jedenácti lety, v roce 2006 v Teplicích. V blízké budoucnosti plánují Bouška s Veselským expandovat do zahraničí. Na jaké země kromě Slovenska, kam už objednávky posílají, si myslí, ale zatím nechtějí prozrazovat.

Další vize Freshlabels se točí okolo exkluzivních spoluprací, například Editions s The Chemistry Gallery a uvádění limitovaných kolekcí, ale také kolem udržitelnosti. „V poslední době si zakládáme na tom, že Freshlabels nabízí možnost sestavit si udržitelný outfit od hlavy až k patě, ačkoliv je nám jasné, že být naprosto sustainable zatím není možné,“ uzavírá Bouška.

Nejnovější