Nestlé má další limitovanou edici obalů ze soutěže, teď u Nescafé Azera

Rozpustná káva Nescafé Azera Americano a Espresso z portfolia skupiny Nestlé má limitovanou edici obalů, kterou pro ni navrhli tři čeští a slovenští designéři. Značka Nescafé vyhlásila společně s neziskovou organizací Czechdesign v únoru soutěž pro české a slovenské designéry a ilustrátory, kteří měli za úkol navrhnout přebal kávy Nescafé Azera. Kolekce byla představena na konci září na Mint Marketu v pražských Holešovicích. 

Do jednokolové soutěže se přihlásilo celkem 168 návrhů. Porota složená z ilustrátorů Michala Bačáka, Marii Makeevy a teoretičky designu Jany Vinšové měla v anonymním hodnocení vybrat tři nejlepší. Nakonec byly vybrány návrhy Lukáše TomkaEvy Hanzalové a Radoslava Dostála. Autorům nejlepších návrhů bylo uděleno dohromady 110.000 Kč a káva s jejich návrhem se momentálně prodává maloobchodní síti v Česku a na Slovensku. Není přesně určené, jak dlouho se bude limitovaná edice prodávat, Nestlé ale předpokládá, že několik měsíců. Cena produktu se nemění, za stogramové balení se pohybuje kolem 150 Kč.

Obal od Lukáše Tomka

Obal od Lukáše Tomka

Obal od Evy Hanzalové

Obal od Evy Hanzalové

Obal od Radoslava Dostála

Obal od Radoslava Dostála

Na začátku letoška změnilo Nestlé v limitované edici také obal svých kávovo-čokoládových tyčinek Kofila. Vybrané designéry Nestlé opět hledalo ve spolupráci s neziskovou organizací Czechdesign. Limitovanou edici kávových hrnků ve spolupráci s českými designéry letos od června do října uvedl také řetězec s rychlým občerstvením McDonald’s. 

Nejnovější