Výrobce nápojů a snacků PepsiCo uvádí na český trh novou variantu chipsů Lay’s Oven Baked, tedy brambůrky pečené. Prodávají se ve dvou chuťových variantách - slané s modrým obalem a jogurt s bylinkami se zelenobílým obalem. Nový druh chipsů Lay’s je od listopadu dostupný v klasické distribuční síti za doporučenou maloobchodní cenu 24,90 Kč za balení 65 gramů.
Novinka má díky pečení místo smažení údajně o 50 % nižší obsah tuku. To zdůrazňuje hlavní sdělení marketingové kampaně Skvělá chuť, o 50 % méně tuku. „Pečenými chipsy Lay’s chceme oslovit rozrůstající se skupinu zákazníků, kteří berou ohled na zdravější životní styl, zároveň se ale nechtějí vzdát svých oblíbených pochutin,“ přibližuje Hana Plešmídová, manažerka kategorie snacků firmy PepsiCo.
Pečené chipsy Lay’s se už prodávají v západních zemích, například v Belgii, Nizozemí nebo v USA. V Česku bude podpora jejich prodeje spuštěna naplno v průběhu příštího roku. Kampaň přtiom poběží v televizi, v obchodech i online.
Nejde o jedinou letošní novinku PepsiCo v segmentu, už v červnu přišly na český trh americké křupky Cheetos. Jedná se o takzvané extrudáty, tedy slané pochutiny vyráběné ze směsi těsta, která díky změně tlaku expanduje do požadované formy křupek.