Delmart otevře prodejnu v Quadriu, přidá sushi od Sushiqueen

Vizualizace budoucího bistra Delmart v Quadriu

Vizualizace budoucího bistra Delmart v Quadriu

Síť restaurací a prodejen potravin Delmart otevře ke konci letošího roku svou pátou prodejnu, a to v obchodním centru Quadrio na pražské Národní třídě. Stávající sortiment českých a zahraničních potravin doplní nově nabídka sushi. Prodávat se bude v supermarketu, ale také v bistru. V ostatních prodejnách má být dostupné v sekci jídla s sebou. Na sushi receptuře se podílí firma Sushiqueen.

Supermarket na ploše 250 metrů čtverečních, bistro bude mít 140 míst. „V souvislosti s otevřením nové pobočky Delmart v obchodním centru Quadrio představujeme komunikační kampaň #najdetevDelmart. Oslovili jsme šest ambasadorů, pro které je jídlo důležitou součástí jejich práce. Ať už jej sami vytváří nebo jídlo řeší v souvislosti s podáváním těch nejlepších výkonů. Následně jsme je požádali, aby pro nás připravili své oblíbené recepty a zároveň našim zákazníkům prozradili, z jakých surovin a proč je připravují. Součástí kampaně je i spotřebitelská soutěž. Zde chceme zapojit a vyzvat naše fanoušky, aby s námi sdíleli jejich vlastní příběh a inspiraci, sdělila Iva Lišková z marketingového oddělení Delmart.

Mezi ambasadory se objeví bloggerky Romana Böhmová (Na skok v kuchyni), Eva Fryšarová (Zaběhu.cz), Gabriela Mackaničová (Sexy kecky), dále skateboardista Maxim Habanec, lektor powerjógy Václav Krejčík, Daniela Turecká, autorka knížek o nakládání Nalož to a Nakládačka na věčné časy. 

Další prodejny opět v Praze

Delmart má prodejny umístěné jen Praze, konkrétně na Andělu, na Flóře, v pasáži Millenium u Masarykova nádraží a v Čestlicích. Další expanzi podle Liškové plánuje také výhradně v rámci Prahy, konkrétní však být nechtěla.

Šéf Delmartu, Dušan Mrozek loni v rozhovoru pro Retailek uvedl, že plánuje na letošek spuštění e-shopu, ke kterému však zatím nedošlo. „V současné chvíli interně diskutujeme o spuštění služby click and collect, která by měla řešit problematiku rychlejší obsluhy během polední špičky na bistrech. Též plánujeme vstoupit na pole e-commerce s vlastním e-shopem, který by se v prvním kroku zaměřoval na ambientní a dárkové zboží. Obojí je v plánu na rok 2018,“ uvedla Iva Lišková. 

Nejnovější