E-shop Vemzu expandoval na Slovensko, na rok 2018 chystá privátní značky

Český e-shop Vemzu vstoupil v říjnu na slovenský trh, i tam do nabídky zařadí lokální výrobce. Prodávat bude stejně jako v Česku módu, bytové doplňky nebo kosmetiku. Na příští rok chce Vemzu rozšířit zejména sortiment pro děti a zaměřit se více na pánskou klientelu. Michal Do Viet, zakladatel a ředitel Vemzu, sdělil Retailku, že na příští rok plánuje také uvést vlastní značku kosmetiky a módy. 

Imitace krabice Vemzu před obchodním centrem Nový Smíchov

Imitace krabice Vemzu před obchodním centrem Nový Smíchov

V Česku si e-shop momentálně připomíná rok existence. Při té příležitosti během pátku a soboty Vemzu.cz umístil před Obchodní centrum Nový Smíchov pop-up obchod – imitaci krabice, v níž představil výběr ze své nabídky. Stejnou akci pořádal i na Slovensku, při vstupu na místní trh. 

„Trend nakupování lokálních značek a ekologických produktů přes internet je patrný i na Slovensku. Proto jsme se rozhodli expandovat i na tento trh. V roce 2019 máme zároveň v plánu rozšířit tento koncept do dalších zemí. Na všech trzích, na kterých budeme působit, se chceme navíc etablovat i prostřednictvím kamenných prodejen,“ řekl Michal Do Viet. 

Zakladatel e-shopu pro Retailek také uvedl, že se chce nejdříve zkonsolidovat na českém a slovenském trhu, poté uvažuje o expanzi do tří východoevropských zemí. O které se bude jednat, nezmínil. Podle plánu jsou i vlastní kamenné prodejny, podle Do Vieta ideálně do každé země jedna vlajková. 

Největší podíl prodejů má kosmetika

Za první rok fungování odhaduje ředitel Vemzu tržby svého e-shopu ve výši 15 milionů Kč, meziměsíční růst e-shopu byl 25 %. Celkem je na e-shopu přes 23.000 produktů, nejprodávanějším sortimentem je kosmetika, poté bytové doplňky a móda. 

E-shop před měsíce uvedl nový design webu a na YouTube umístil brandová videa, cílená zvlášť na muže a zvlášť na ženy. Režisérem je Pavel Soukup, kameramanem Miloslav Holman.

Nejnovější