Tchibo rozvíjí městský formát prodejen s výdejnou, druhou má na Letné

Nové Tchibo na Letenském náměstí

Nové Tchibo na Letenském náměstí

Nové Tchibo na Letenském náměstí

Nové Tchibo na Letenském náměstí

Nové Tchibo na Letenském náměstí

Nové Tchibo na Letenském náměstí

Maloobchodní síť Tchibo otevřela minulý čtvrtek v Praze svůj druhý obchod mimo nákupní centra, a to u Letenského náměstí v ulici Milady Horákové. Hlavní funkcí prodejny je sloužit jako pick-up point, tedy místo pro výdej objednávek zboží z e-shopu. Celkově se jedná o 40. obchod Tchiba v Česku. 

Rozloha nového obchodu Tchibo na Letné je menší než u klasických prodejen, má 66 metrů čtverečních a nabízí pouze odnos kávy s sebou místo posezení. Kromě kávy, která je stěžejním produktem sítě Tchibo, se v novém konceptu prodává také spotřební zboží a kávové příslušenství.

Stěžejní je citlivý výběr míst pro nové obchody Tchibo. V převážné většině to jsou lokality, kam jezdí pravidelně velké množství zákazníků za nákupy potravin i nepotravinářského zboží, tedy nákupní centra. Dle našich průzkumů ale víme, že náš koncept je již dostatečně známý, a že tedy můžeme oslovit i skupinu zákazníků při jiných než čistě nákupních příležitostech, například při procházce městem nebo cestou do práce či z práce,“ vysvětlil novou lokalitu Tomáš Zahradník, ředitel obchodů společnosti Tchibo Praha.

První obchod mimo nákupní centrum otevřelo Tchibo v roce 2012 v centru Brna na ulici Česká, následně byl přesunut do ulice Masarykova. Fakticky se ovšem jedná o třetí prodejnu v podobném duchu, od loňska má totiž Tchibo na Hlavním nádraží prodejnu bez baru o rozloze 76 metrů čtverečních. Bar nebylo možné otevřít kvůli licenčním podmínkám pronajímatele, prodejna má sloužit také zejména jako výdejna zboží. Firma má podle svých slov velmi dobré zkušenosti s podobnými obchody také v Německu a Rakousku.

Aktuálně Tchibo provozuje v Česku 40 vlastních obchodů, v Praze jich má 17, v Brně 4, v Ostravě 3, v Plzni a Olomouci 2 a po jedné ve Zlíně, Českých Budějovicích, Mladé Boleslavi, Jihlavě, Mostě, Liberci, Pardubicích, Hradci Králové, Opavě, Ústí nad Labem, Karlových Varech a v Kladně. V Praze a Brně se do výčtu započítávají i dvě lehce odlišné outletové prodejny. Vloni Tchibo představilo nový pop-up store koncept, který putoval po různých lokalitách Česka, byl například ve Frýdku-Místku nebo v Teplicích.