Česká módní značka Noire, která dosud prodávala kabelky, nově zařadila do své nabídky kolekce dámského oblečení. Oděvy Noire by Mi od návrhářky Lenky Mulabegovič, která vlastní značku Mi fashion label a Noire by VS od Venduly Šulanové, která pracovala například pro Vero Modu, Kenvelo nebo Hannah.
Značku založili v loňském roce Vojtěch Stříbrský, který ve firmě Noire Fashion drží 70 % a Petr Skřiváček, který má 10% podíl, dalšími podílníky jsou Miroslav Stříbrský s 10 % a Klára Píštěková rovněž s 10 %. Podle Stříbrského chystá firma také zastoupení na britském trhu a do budoucna hodlá rozvíjet spolupráci i s dalšími českými návrháři.
Firma je zatím v druhém roce podnikání a majitelé nechtěli být ohledně jejího obratu konkrétní, růst v budoucím období však odhadují jako dvou až tříciferné procentuální číslo.
Základní myšlenkou projektu zakladatelů bylo propojení offline a online světa módy. Začali tedy prodávat kabelku Noire, která má na sobě pětimístné číselné označení. To je unikátní a patří majitelce kabelky, propojené je s mobilní aplikací Noire, kde má každá majitelka kabelky „módní profil“. Cílem značky je vytvořit virtuální módní komunitu, kde budou majitelky kabelek sdílet své outfity s ostatními uživateli. Číslo má zároveň podle majitelů značky chránit proti plagiátorství a krádežím.
Kabelky mají aktuálně dvě varianty - větší z umělé kůže s názvem Noire se prodává za 2.690 Kč. Novou, menší, koženou kabelku Crystal představila značka na módní přehlídce 14. listopadu v Pragovce - prodává se za 5.590 Kč. Pořídit se dají přes e-shop, v Signiture store ve Vnitroblocku a v showroomu Mi fashion v ulici Lužická.