Makro rozšiřuje nový koncept na všechny své prodejny v Česku

Nové, barevnější pojetí prodejny Makro Stodůlky

Nový koncept Makra nazvaný Inspirace

Nová pekárna v Makru Stodůlky

Nový vzhled pekárny

Díky přesunu od zboží ke službám čeká některé produkty výraznější specializace

Díky přesunu od zboží ke službám se Makro rozhodlo pro výraznější specializace

Nové informační koutky

Nové jsou i informační koutky

Velkoobchodní síť Makro rozšiřuje svůj nový koncept na zbytek svých poboček, kterých má v Česku celkem 14. Jako první si Makro koncept, který nazvalo Inspirace, vyzkoušelo od září v prodejně v pražských Stodůlkách. V září do nově zrekonstruované prodejny Makro přidalo 3.500 nových produktů. Z těchto produktů vybralo Makro 440 těch, které se nejvíce prodávaly, a přidává je jako nový sortiment do nabídky nově rekonstruovaných poboček. 

Nové prvky na prodejní ploše

Nové prvky na prodejní ploše vyrobené z přírodních materiálů

Nové jsou v rámci obměněného konceptu například pekárny, rozšířené oddělení ovoce a zeleniny, přibyla kuchyně pro workshopy. Změnil s i vnitřní vzhled obchodu, který je barevnější a doplněný o přírodní materiály, nové je prostorové uspořádání jednotlivých oddělení a vzniklo místo pro neformální setkávání zákazníků.

Nově se nabídka prodejen Makro rozšířila o 440 produktů. „Vedle rozšíření nabídky delikates, jsme se zaměřili na oblast zdravého stravování a organických potravin včetně superpotravin. Nově tak v každé prodejně Makro zákazníci pořídí například produkty County Life, Nutrifree, Nutrisi, ale i zeleninové chipsy Tretter’s, limonády Jarritos nebo Fentimans,“ sdělila Romana Nýdrle, manažerka komunikace Makra. Kromě toho síť také více spolupracuje s lokálními dodavateli, zejména s farmáři, pekaři, cukráři a výrobci regionálních specialit. 

Při dalších úpravách prodejen bude Makro podle svých slov přihlížet ke specifickým potřebám regionu. Změny reflektuje předchozí průzkum mezi zákazníky. Firma do předělávky investovala 35 milionů Kč, na designu spolupracovala s italským ateliérem Costa a český architektem Janem Skoupým

Důvodem, proč se Makro rozhodlo do předělávek svého konceptu jít, je fakt, že v polovině příštího roku otevře nový distribuční sklad v Kozomíně, který má fungovat nonstop a zajistit firmě přechod k převažující přímé distribuci. Zavážet má napřímo zákazníky v Praze a okolí, stejně tak i klienty v podobě firem a provozoven. I díky tomu předpokládá velkoobchodní síť menší návštěvnost svých prodejen, které se nyní snaží zatraktivnit, více specializovat a doplnit je zábavnějšími prvky. 

Nejnovější