Rakouský prodejce spodního prádla Palmers otevřel svou vlajkovou prodejnu pro Česko a Slovensko v nákupním centru Palladium na pražském Náměstí Republiky. Podle Tina Wiesera, finančního ředitele Palmers, se tam firma o prostor ucházela dva roky. Jedná se o její třetí prodejnu v Praze, první byla otevřená v Havířské letos v květnu, druhá na inovovaném Chodově. Do konce roku 2018 je v prostoru střední a východní Evropy plánováno otevření přes 20 nových obchodů Palmers, konkrétní plány k Česku firma neuvedla.
Nová vlajková prodejna Palmers měří 120 metrů čtverečních, nachází se v nultém patře obchodního centra. Její design podle vedení firmy odpovídá novému konceptu, který byl poprvé implementován právě tam. Palmers nový koncept nazývá urban chic, jeho základem je větší vstup na úkor menšího prostoru vitrín nebo umístění dřevěných regálů do prostoru. Prodejna prodává jak dámské, tak pánské kolekce.
Značka Palmers byla založena v roce 1914 Ludwigem Palmersem, v domácím Rakousku má přes 200 poboček. Značka patří od roku 2015 pod firmu Palmers Textil AG, kterou vlastní tři bratři Wieserovi a rodina Hutmanových. Firma v letošním roce zahájila strategii revitalizaci stávajících poboček a expanzi, která se v příštím roce odrazí na otevření 40 nových obchodů, z toho 20 v regionu střední a východní Evropy. Značka chce vyhledávat spíše lokality na high street a v obchodních centrech typu Palladium nebo Chodov. „Prostor střední a východní Evropy je pro Palmers zvláště zajímavý, protože cílové publikum je podobné domácímu rakouskému trhu,“ uvedli zástupci firmy.
Kromě strategie rozšiřování a nových kolekcí, ta aktuální je ve stylu Art Nouveau, došlo také k přepracování digitalizační strategie a při té příležitosti byl vytvořen i nový e-shop a nová strategie sociálních médií. V oblasti vnímání značky chce Palmers v budoucnu působit autentičtěji.