Gambrinus zavádí koncept pivnic Srdcovka, první je Corso v Plzni

Nový koncept Gambrinusu nazvaný Srdcovka

Nový koncept Gambrinusu nazvaný Srdcovka

Gambrinus umístil do konceptu speciální tanky

Gambrinus umístil do konceptu speciální tanky

Nový koncept Gambrinusu nazvaný Srdcovka

Nový koncept Gambrinusu nazvaný Srdcovka

Nový koncept Gambrinusu nazvaný Srdcovka

Nový koncept Gambrinusu nazvaný Srdcovka

Nový koncept Gambrinusu nazvaný Srdcovka

Nový koncept Gambrinusu nazvaný Srdcovka

Nový koncept Gambrinusu nazvaný Srdcovka

Nový koncept Gambrinusu nazvaný Srdcovka

Pivní značka Gambrinus z portfolia Plzeňského Prazdroje startuje nový koncept hospod Srdcovka. První hospodou nového typu je Srdcovka Corso v Plzni. Gambrinus postupně plánuje otevřít po celém Česku desítky nových Srdcovek, další zprovozní v nejbližších dnech v Praze a v Otrokovicích. Prazdroj do designu hospody umístil siluety zaměstnanců pivovaru Gambrinus. Ti mají speciálně v plzeňské Srdcovce také vyhrazený svůj stůl.

„Pivo je naše srdeční záležitost – odtud také plyne inspirace pro nový koncept Srdcovky. Abyste si vychutnali Gambrinus v nejvyšší kvalitě, načepují vám jej tu přímo z originálních pivních tanků. Vznikly speciálně pro Srdcovku a připomínají naše cylindrokónické tanky, v nichž v pivovaru pivo kvasí a později leží. Krátké vedení k výčepu v kombinaci s chlazenou rychlou logistikou zajistí, že pivo chutná jako u nás v pivovaru,“ vysvětluje sládek Gambrinusu Pavel Zítek„Budeme rádi, když se ze Srdcovky Corso stane místo, kde se u piva Gambrinus budou potkávat srdcaři z našeho pivovaru i všichni ostatní Plzeňáci a budou tu společně probírat pivo, fotbal i všechny další srdcové záležitosti,“ doplnil Stanislav Hamara, manažer pivovaru Gambrinus. 

Designu hospody Srdcovka dominují speciální pivní tanky, siluety pivovarských na zdech a nerezové trubky, které mají evokovat výrobu piva. V interiéru je použité také dřevo. Hlavním pivem, které se bude v hospodách točit, je Gambrinus Nepasterizovaná 12 z tanku.

Budvarka, Branický výčep, Radegastovna

S novým konceptem pivnic přišel v letošním roce také národní pivovar Budvar, který ho představil poprvé v Českých Budějovicích v květnu. Nazval ho Budvarka, vsadil na monochromatické barvy a dřevěné doplňky.

V květnu otevřel nový formát prodejen také pivovar Braník, své pivnice nazval Branický výčep. Cílem Braníku bylo vrátit se k pivní kultuře „nádražek“ s moderněji pojatým interiérem.

Pro české zákazníky ukázal nový koncept také pivovar Radegast, ukázal ho v listopadu v pražských Vysočanech. Dominantou Radegastovny je velká socha boha Radegasta v interiéru hospody. 

Nejnovější