Billa chce být levná i v roce 2018

Rakouský řetězec prodejen s potravinami Billa letos naváže na loňskou kampaň Billa je levná. Výrobky, které mají sníženou cenu, budou v obchodech dál označeny červeným vykřičníkem. Zlevněné položky zahrnují všechny kategorie sortimentu, včetně drogerie a kosmetiky. Hlavním záměrem řetězce je každý týden nabídnout slevu na všechny nejčastěji kupované artikly. Například bude mít Billa vždy v akci nějaké mléko. 

Cenová kampaň Billy pro rok 2018

Cenová kampaň Billy pro rok 2018

Cenová kampaň Billy pro rok 2018

Cenová kampaň Billy pro rok 2018

Nová vlna odstartovala druhý lednový týden. Akční výrobky plánuje Billa zveřejňovat každý týden v samostatném letáku a také na speciálním webu, který bude věnovaný pouze této kampani. Na webu má Billa soutěže o poukázky na nákup v hodnotě 100 Kč.

Zatímco loňskou kampaň organizovala mateřská německá skupina Rewe, která v Česku Billu provozuje, ta letošní vznikla výhradně v tuzemsku. Během minulého roku bylo otevřela Billa v Česku devět nových prodejen a deset stávajících zrekonstruovala, celkem tu provozuje 220 prodejen. Skupina Rewe provozuje na českém trhu kromě Billy i Penny Market.