Rossmann vydává leták jednou za 14 dní, ve věrnostním programu má šperky Liora

Síť drogerií Rossmann uvádí nový věrnostní program se šperky značky Liora. S agenturou DDB zároveň Rossmann vytvořil novou komunikační strategii, jejíž součástí je nový zákaznický časopis Rossmann Life i změna sloganu. „V minulosti se naše společnost soustředila hlavně na letákovou komunikaci bez emočního budování značky, což pro vnímání spotřebitelů nebylo dostatečné. Chyběla jasná tvář značky. Dosud naše společnost používala slogan Rossmann Drogerie Parfumerie. Náš nový slogan Rossmann. A život je krásnější si klade za cíl u našich zákazníků posílit emoční vazbu ke značce,“ uvedla pro Retailek Olga Stanley, manažerka komunikace Rossmannu. Nový slogan už se aktuálně pod logem drogerií Rossmann objevuje. 

„V souvislosti s naším rebrandingem jsme posílili naši komunikaci směrem k zákazníkům. Od ledna jsme změnili frekvenci vydávání letáků z týdenní na čtrnáctidenní platnost a k tomu jsme přidali náš zákaznický časopis,“ dodala. Síť nyní zaměří komunikaci na posílení vnímání svých vlastních značek. „V rámci budování značky předpokládáme i posílení mediálních investic,“ doplnila Olga Stanley. 

Změna loga a rebranding probíhají postupně. „V průběhu roku budou změny realizovány na našich prodejnách, změny se týkají výloh, vstupu do prodejen, pokladen, druhotného vystavení produktů s důrazem na vystavení a prezentace akcí, sortimentních navigací, novým způsobem prezentace dekorativní kosmetiky,“ vysvětlila Olga Stanley.

Věrnostní kampaň ke šperkům Liora

Věrnostní kampaň ke šperkům Liora

V nové věrnostní kampani Liora získávají zákaznice za 100 Kč nákupu 1 bod, při nákupu speciálně označených výrobků to pak může být bodů víc. Kampaň, která běží od poloviny ledna do 17. dubna, je určená zejména ženám, které mohou od 20 nasbíraných bodů koupit náušnice, náramky nebo náhrdelníky za zvýhodněnou cenu. Pro muže jsou v kampani určeny manžetové knoflíky. 

Nejnovější