Plzeňský Prazdroj má od začátku letošního roku nového ředitele pro oblast hospod a restaurací. Stal se jím Jan Krafka, který pro Prazdroj pracuje už deset let. Na pozici střídá Tomáše Mráze, současného obchodního ředitele celé pivovarnické skupiny.
Krafka se na novém postu plánuje zaměřit na podporu prodeje prémiových piv a na další rozvoj české pivní kultury. „V Plzeňském Prazdroji se dlouhodobě staráme o to, aby majitelé hospod a restaurací měli co nejlepší servis, od vybavení až po poradenství. Naše úsilí v této oblasti chci nadále posilovat, aby z něj měly prospěch jak hospody a restaurace, tak jejich návštěvníci,“ říká Krafka.
V obchodní sekci pivovaru působí Krafka od roku 2011. Hned od počátku se věnoval oblasti hospod a restaurací. Poslední dva roky zastával roli finančního manažera západního regionu Česka. V roce 2007 nastoupil do ekonomického oddělení Prazdroje, hned po absolvování ekonomické fakulty Západočeské univerzity. Ekonomiku studoval rovněž na univerzitě ve francouzském Montpellier.