Auto Kelly má ve Vlašimi nový formát prodejny, zboží prodává v buňce

Exteriér nové prodejny Auto Kelly

Exteriér nové prodejny Auto Kelly

Interiér nového formátu prodejny Auto Kelly

Interiér nového formátu prodejny Auto Kelly

Dodavatel potřeb pro automobily Auto Kelly v prosinci otevřela nový formát prodejny. Na parkoviště před hypermarketem Tesco ve Vlašimi umístila malometrážní pobočku s doplňky pro auta. Pobočka je umístěna v takzvané unimobuňce, její prodejní plocha měří 27 metrů čtverečních. Podle vyjádření Auto Kelly je prodejna cílená „výhradně na maloobchodní zákazníky“. V celém Česku Auto Kelly disponuje 82 kamennými prodejnami, centrálu má v pražských Vysočanech.

Uvnitř nového formátu pobočky prodává Auto Kelly 450 artiklů zejména z oblasti péče o auta nebo autodoplňků. Nabídku doplňuje také e-shop, z něhož si zákazníci mohou zboží objednat do nové pobočky ve Vlašimi. Zboží garantuje Auto Kelly dodat ještě ve stejný den objednání, maximálně den následující. Celková nabídka spolu se zbožím e-shopu je tak prakticky 3 miliony výrobků.

Prodejnu umístila firma do Vlašimi v prosinci, podle ní má zatím rekordní výsledky. „Obraty naší nové prodejny ve Vlašimi téměř dvojnásobně převyšují obraty malometrážních kamenných prodejen. V této chvíli se jedná o pilotní projekt a o jeho vyhodnocení se budeme rozhodovat, do kolika dalších lokalit bychom tento typ prodejen umístili,“ uvedl pro Retailek Michal Knor, marketingový ředitel Auto Kelly a dodal: „Vlašim jsme vybrali s ohledem na její maloobchodní potenciál a modelově ideální umístění v rámci místního nákupního centra. Rozhodujícím faktorem pak bylo velmi vstřícné jednání o spolupráci ze strany společnosti Tesco a také to, že se jednalo o lokalitu, kde jsme dosud neměli žádné přímé zastoupení.“

Povědomí o nové prodejně Auto Kelly zvyšuje lokální BTL kampaní, zaměřenou na komunikaci v digitálních médiích, tisku a také v sousedícím hypermarketu Tesco. Tam Auto Kelly umístilo POS materiály na nákupní vozíky a pokladní pásy a u východu je umístěn roll-up s pozvánkou do nového obchodu. Do komunikačního mixu zařadilo Auto Kelly také reklamní spoty v interním rádiovém vysílání vlašimského Teska.

Nejnovější