Mall.cz sjednotil sledování objednávek pro všechny své dopravce

Internetový prodejce Mall.cz spustil novou službu, díky níž mohou zákazníci aktuální stav své objednávky sledovat ve svém účtu. Pro zjišťování stavu objednávky chce prodejce brzy spustit i chatbota. Mall.cz zároveň sjednotil sledování zásilek pro všech osm svých dopravců, není tedy nutné sledovat zvlášť u každého, kde se balík nachází. „Zákazníci už nebudou muset řešit, jaký dopravce jim doručí zboží, jaké je číslo zásilky a kde ho najdou. Jednoduše kliknou na odkaz Sledování objednávky a zbytek už uděláme za ně,“ slibuje Pavel Knap, šéf logistiky Mall Group.

Systém je napojený na logistické centrum Mallu, které se nachází v Jirnech u Prahy, a také na všechny dopravce. V přehledu objednávky zákazníků jsou nyní k dispozici informace o dopravci včetně jeho kontaktních údajů, podrobná historie stavu objednávky, částka k úhradě, kam a kdo objednávku doručuje a aktuální stav s předběžným termínem doručení.

Z interního průzkumu Mall.cz

Z interního průzkumu Mall.cz

Konkurenční e-shop Alza.cz stejnou funkci na webu zpřístupnil zákazníkům už dříve. „Odkaz na track trace balík dopravce na pouhý proklik pro konkrétní zakázku máme v sekci Moje Alza již několik let. Pro službu Alza Expres máme dokonce mapku s pozicí vozidla a informaci o očekávaném příjezdu,“ doplnil Jan Klička, ředitel logistiky Alzy. Sledovat cestu balíčku sjednoceně od všech dopravců umožňuje zákazníkům také Amazon nebo Aliexpress. 

Nejnovější