Miroslav Tesař se bude nově starat o zákazníky i prodejní síť Alza.cz

Miroslav Tesař

Miroslav Tesař

Přední tuzemský internetový prodejce Alza.cz má nového ředitele prodejní sítě a péče o zákazníky. Po roce a půl působení ve firmě se jím stal Miroslav Tesař. Nově tak dochází k propojení dvou oddělených agend, které spolu podle Alzy úzce souvisí. V zákaznické oblasti přebírá Tesař roli Martina Lakomého, který se rozhodl opustit Alzu po čtrnácti letech a dál se chce věnovat poradenství. Nová pozice Tesařova zahrnuje vedení a řízení provozoven i showroomů v Česku i na Slovensku, v Maďarsku a v Rakousku, dále bude mít na starosti oddělení zajišťující chod a podporu prodejní sítě, rozvoj vzdělávání, projektový tým, zákaznické oddělení a reklamace. Jeho tým tak čítá okolo 700 zaměstnanců.

„Nejdůležitější pro nás v tuto chvíli je udržet rostoucí trend zákaznické spokojenosti, a to jak na pobočkách, tak na podpoře. Čeká nás náročné období optimalizování procesů a vytvoření strategie péče. V rámci nových konceptů klademe důraz na dostupnost, rozvoj a vzdělávání v obou odděleních,” popisuje své priority na novém postu Tesař. Vystudoval Podnikovou ekonomiku a management na České zemědělské univerzity v Praze. V minulosti působil v mezinárodní potravinářské firmě Bel Sýry, která má v portfoliu značky jako Veselá kráva, Gervais či Kiri, nebo u provozovatele sítě drogerií Teta, firmy Solvent, kde strávil osm let na manažerských postech v oblasti prodeje.

Nejnovější