Britský potravinářský řetězec Tesco v Česku i v celém regionu střední Evropy výrazně rozšiřuje nabídku mléčných výrobků. V kategorii přibylo na 200 novinek, polovinu z nich tvoří výrobky privátní značky. Mezi nové produkty chladících regálů patří přírodní jogurt s bakteriemi Bifidobacterium, mléčné nápoje různých příchutí s obsahem paracasei probiotických bakterií, jogurty s celými kusy ovoce či jogurtový nápoj se sníženým obsahem tuku nebo vysokým obsahem bílkovin. Širší je rovněž nabídka sýrů - nově Tesco prodává vlastní italský parmazán, kozí sýry nebo jadel.
„Spotřebitelé častěji vybírají produkty, které odrážejí zdravý životní styl, což vyplývá ze změny jejich stravovacích návyků a touhy vyzkoušet novinky,“ komentuje novinky Petr Wagner, manažer nákupu mléčných výrobků Tesco ve střední Evropě. „Když zákazník koupí jogurt, klade si spousty otázek. Jaké množství cukru bylo použito při výrobě? Zda obsahuje pravé bakteriální kultury s pozitivním účinkem na žaludeční mikroflóru? Jaké množství bílkovin obsahuje? Při vývoji našeho sortimentu jsme mysleli stejným způsobem,“ tvrdí Wagner.
Výrobky privátní značky nabízí Tesco ve všech kategoriích. Loni v září řetězec uvedl na trh také vlastní krmiva pro domácí zvířata a minulý měsíc byly produkty z privátky Tesca nejčastěji v akci.