Boux Avenue hledá v Praze prostor pro expanzi, nebrání se ani regionům

Boux Avenue prodejna na Chodově

Boux Avenue prodejna na Chodově

Boux Avenue prodejna na Chodově

Boux Avenue prodejna na Chodově

Boux Avenue prodejna na Chodově

Boux Avenue prodejna na Chodově

Britská značka spodního prádla Boux Avenue plánuje v Česku expandovat, podle brand manažerky Terezy Markové hledá prodejní prostor typově v ulici Na Příkopě, v obchodním centru Palladium nebo v Centru Černý Most. Zároveň by se značka nebránila ani expanzi mimo hlavní město, například do Brna. Svůj první obchod v Česku Boux Avenue otevřela loni na podzim v nově zrekonstruovaném Centru Chodov. V Česku její franšízu drží firma Inexad, která se zaměřuje na britské značky. Licenci vlastní třeba pro hračkářství Hamleys nebo pánskou módu T.M. Lewin. Za loňský rok měl Inexad obrat 400 milionů Kč bez DPH, z toho 35 % tvořila móda.

„Primárně hledáme prostory na high street, jednotky v lokalitách, které by se nám líbily jsou poměrně dost obsazené nebo nevyhovují velikostí. Máme velkou škálu zboží, potřebujeme ideálně jednotku o 170 metrech čtverečních. Zatím jsme však nacházeli buď 90 metrové prodejny, nebo naopak o 200 metrech čtverečních,“ uvedla Marková. V ulici Na Příkopě, v jejím okolí a v přilehlých pasážích má Inexad umístěné své prodejny Hamleys, obuv Barker i oděvy T.M.Lewin. Centrum Černý Most by firma volila, protože jej provozuje stejný developer Unibail-Rodamco, který vlastní Centrum Chodov, kde se Boux Avenue poprvé představila. „Jen mix značek je v obou centrech jiný, Chodov je více zaměřený na módu a prémiovější značky, proto se pro pilotní prodejnu hodil,“ vysvětlila Marková. 

„Prodejny máme i v Brně, tudíž bychom se nebránili expanzi do regionů,“ doplnila brand manažerka Boux Avenue. Během letošního roku by v Tuchoměřicích u Prahy měl otevřít outlet Prague The Style Outlets, v Ostravě zase Outlet Arena Moravia. Marková však odmítla, že by značka měla v plánu zamířit do outletových center. Inexad vlastní franšízu značek pro pět států středoevropského regionu, podle Markové hledá prostory pro expanzi Boux Avenue právě i v metropolích střední Evropy. Ve zmíněném regionu Inexad rozšiřuje své působení i s ostatními značkami, v nedávné době otevřel v polské Varšavě v Galerii Polnocna hračkářství Hamleys.

Na loňské konferenci Franchise Day uvedl Pavel Čmelík, jeden ze společníků firmy Inexad, že získat franšízu pro slavné hračkářství Hamleys bylo poměrně složitým úkonem. Podle Markové naopak značka Boux Avenue Inexad oslovila sama. „Další britské značky zatím nemáme v plánu do našeho portfolia zařazovat,“ dodala brand manažerka Boux Avenue.  

Marketing Boux Avenue půjde přes influencery

Podle Terezy Markové si Boux Avenue zakládá na servisu pro zákazníky a širokém výběru dámského spodního prádla za dostupné ceny. Nejdražší kousky se pohybují v cenách lehce nad 1.000 Kč. „Pro značku je rovněž důležité, že nabízí velkou škálu velikostí. Takové si dámy často musí nakupovat za vysoké ceny ve specializovaných prodejnách,“ doplnila brand manažerka Boux Avenue. Jako příklad servisu, který má značku odlišit od konkurence, uvedla Marková kabinky se zvonkem přivolávajícím personál a třemi světelnými režimy nebo vyškolené prodavačky, které s sebou nosí metr, aby mohly v případě potřeby zákaznice rovnou změřit.

Kromě spodního prádla nabízí Boux Avenue i spreje na tělo, vonné doplňky, pyžama nebo svíčky. „Často slýcháme, že jsme podobní slavné značce Victoria’s Secret. O konkurenci nemůže být řeč, protože Victoria’s Secret má v Česku prodejnu pouze na pražském letišti, v Evropě je jinak nejblíže v Londýně,“ řekla Marková. Právě na Příkopech, kam by se Boux Avenue ráda dostala, jsou prodejny spodního prádla Intimissimi, Tezenis a od loňska je v přilehlé Havířské také Palmers. „Nevnímáme je jako konkurenci, máme jinou cenovou politiku, servis i rozsah velikostí,“ dodala Marková.

V Česku se Inexad bude snažit dostat do povědomí zákaznic skrze influencerky na sociálních sítích, větší marketingové aktivity zatím neplánuje. „Spolupracujeme například s blogerkou Shopaholic Nicol a značku budeme i nadále budovat spíše přes influencerky a ambasadorky. Jde nám hlavně o to, aby doporučily kvalitu a servis Boux Avenue,“ vysvětlila Marková. 

Nejnovější