Výrobce cukrovinek Nestlé provedl remodeling své podnikové prodejny v pražských Modřanech, zhruba za milion korun. Cílem remodelingu bylo prodejnu zatraktivnit a současně v ní prezentovat celé portfolio produktů. O provedení se postarala agentura Dago. Ostatní podnikové prodejny, které má Nestlé u výroben Zora Olomouc a Sfinx Holešov, se předělávat nebudou.
Materiálová kombinace v předělané podnikové prodejně je lamino se dřevem. Dominantním prvkem interiéru je pult s pokladnou propojený s kávovou sekcí. Po obvodě prodejny jsou instalovány regály s jednotlivými kategoriemi produktů. V prostoru se nacházejí ostrůvky, u nichž lze měnit vizuály a obsah podle toho, jak Nestlé bude v průběhu roku obměňovat aktuálně prodávaný sortiment.
„Cílem firemních prodejen je nejen nabídnout nakupujícím z bližšího či vzdálenějšího okolí naše výrobky za zvýhodněné ceny, jde nám především o prezentaci našeho portfolia. Polovina produkce továren z Česka jde na export, v prodejnách nabízíme i tyto výrobky, určené pro zahraniční trhy. Oblíbeným sortimentem jsou i velká zvýhodněná balení výrobků, které neprošly kontrolou a z finální distribuce byly vyřazeny. Chuťově a kvalitativně jsou v pořádku, jde třeba o špatně natištěný obal,“ přiblížila Andrea Brožová, manažerka komunikace Nestlé.
Kromě stálých prodejen provozuje Nestlé pod značkou Orion i pop-up čokoládové ateliéry, ve kterých nabízí možnost tvorby vlastních příchutí čokolády. Zároveň tam také prodává výrobky Orion. Ve dnech 13. až 14. února má Nestlé otevřený čokoládový ateliér v Praze v pražském hotelu Smetana na adrese Karolíny Světlé 34. Loni měla značka Orion dva čokoládové ateliéry - v Praze a v Olomouci.